RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

کاهش ۹۳۹ واحدی شاخص بورس

۱۵:۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰کد خبر: 299372
ایستانیوز:معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش بیش از ۹۳۹ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۴۰۹ هزار و ۷۵۵ واحد به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که اکثر شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.
 
بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۹۳۹) واحد ریزش معادل (۰.۲۳) درصد به ۴۰۹ هزار ۷۵۵ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۲۵۰) واحد افت معادل (۰.۲۳) درصد به ۱۰۹ هزار ۳۵۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۲۰۳ واحد رشد معادل ۰.۹۵ درصد به ۱۲۷ هزار و ۹۹۱ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۸۰۳ واحد افزایش، معادل ۰.۹۵ درصد به ۸۵ هزار و ۴۰۵ واحد، شاخص آزاد شناور با ۸۲۷ واحد رشد، معادل ۰.۱۷ درصد به ۴۸۶ هزار و ۱۸۹ واحد، شاخص بازار اول با (۹۹۵) واحد افت معادل (۰.۳۴) درصد به ۲۹۳ هزار ۸۶۳ واحد و شاخص بازار دوم با (۵۱۱) واحد ریزش معادل (۰.۰۶) درصد به ۸۵۱ هزار و ۴۱ واحد رسید.
 
از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۵ نماد « فارس با (۴۱۷) واحد، فولاد با (۳۸۵)، فخوز با (۳۱۴) واحد، کچاد با (۲۲۳) واحد و رمپنا با (۲۰۷) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.
 
این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «سایر معادن با ۴۹۹۶ واحد رشد معادل ۴.۷۲ درصد به ۱۱۰ هزار و ۹۲۵ واحد، اطلاعات و ارتباطات با ۱۶ واحد افزایش معادل ۴.۶۳ درصد به ۳۸۰ واحد، منسوجات ۲۳۲ واحد رشد معادل ۴.۲۷ درصد به ۵ هزار و ۶۸۲ واحد، کاشی و سرامیک ۶۴۰ واحد افزایش معادل ۴.۰۵ درصد به ۱۶ هزار و ۴۷۶ واحد، حمل و نقل با ۳۸۴ واحد رشد، معادل ۳.۹۲ درصد به ۱۰ هزار و ۱۹۱ واحد، انبوه سازی ۱۰۸واحد صعود معادل ۳.۹۲ درصد به ۲ هزار و ۸۷۵ واحد، دستگاه های برقی با با ۷۹۲۵۰ واحد رشد معادل ۳.۲۵ درصد به ۲ هزار و ۵۱۶ واحد» رسید.
 
در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «پتایر، وساخت، مرقام، نمرینو، لخزر، تکشا و قثابت»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «فخوز، فجر، شفن، سیستم، شسینا، کمنگنز و خاذین» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.
 
به این ترتیب، در پایان دومین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۶۳۷ هزار و ۷۱۵ نوبت معاملاتی، ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۱ هزار و ۶۵۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد.



برچسب‌ها:شاخص بورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *