RSS
امروز جمعه ، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹
آخرین اخبار

جهش تولید با حذف معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی

پیشنهاد وزارت کشاورزی برای عرضه ذرت و جو در بورس کالا

سرمایه بانک کشاورزی ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

درس‌های کرونا برای بانکها

افت نامحسوس دلار در معاملات پنجشنبه

دلیل نوسان در بازار سکه و طلا+ قیمت

چشم‌انداز روند معاملات بورس در سال ۹۹

اعطای کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر

کمک ۵۰۰ هزار دلاری صندوق اوپک برای توسعه جهانی به ایران

بدهکارترین کشورهای جهان

پولدارترین افراد دنیا به تفکیک کشور

روند افزایشی طلا معکوس شد

ساعت کاری بانک آینده از ۱۶ تا ۲۱ فروردین‌

دستورالعمل تمدید بیمه شخص ثالث بیمه سینا ابلاغ شد

ادامه جشنواره بیشتراکنش به زمان دیگری موکول شد

احتمال تجدید ساختار بانک‌ها با فشار مضاعف کرونا

آمادگی شعب خارجی بانک ملی برای جمع آوری کمک های خیران

پیش‌بینی سال۹۹بورس: هراس از سقوط

طلا در سال ۹۸ بازار نسبتاً آرامی داشت

اقتصاد ایران چشم به تحولات بازار ارز دارد

صنعت بیمه با خطرهایی مواجه است

بانک‌ها از ارتباطات بین‌المللی بازمانده‌اند

تولید ناخالص داخلی در دهه ۹۰ رشد نمی‌کند؟

۱۰ میلیارد دلار برای رفع مشکلات کسب‌وکارها در نظر گرفتیم

جهانگیری: تمرکز دولت تامین منابع ارزی و ریالی است

مدیرعامل بیمه کوثر در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه تشریح کرد:

افزایش سود عملیاتی شرکت‌های بیمه با استقرار سامانه هوشمند

۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹کد خبر: 299332
ایستانیوز:درک درست از فضا و زمان، پویایی و نوآوری، تحرک و تحول پنج شاخص اصلی برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق در هزاره سوم به شمار می‌رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل بیمه کوثر ضمن بیان مطلب فوق با تاکید بر اهمیت بحث زمان و فضا در عرصه فعالیت‌های اقتصادی امروز، تشریح کرد: زمان در هزاره سوم میلادی به معنای هوشمندی با تمام مشخصات، چالاکی و چابکی است. از سوی دیگر فضای کسب‌وکار و فضای اقتصادی پررقابت نیز نقش مهمی در تعریف سیاست‌های کسب‌وکار در عصر حاضر دارد.
 
مجید مشعلچی فیروزآبادی مشخصه کسب‌وکار در قرن حاضر را رشد سریع فن‌اوری، دقت بالا -به حدی که خطا نزدیک صفر است-، سرعت، چالاکی، رقابت تنگاتنگ و شدید عنوان کرد و گفت: یکی از مشخصه‌های مهم کسب‌وکار در هزاره سوم، هوشمندی و چالاکی است و از این رو در حال حاضر سیاست‌گذاری بر مبنای ابهامات و تردید جایگاهی ندارد.
 
وی ادامه داد: کسب‌وکار در قرن حاضر در سه واژه بسیار مهم دیگر نیز خلاصه می‌شود؛ پویایی و نوآوری، تحرک و تحول. همه این پنچ موضوع یعنی درک درست از فضا، درک مناسب از زمان، و سه مولفه یادشده، از ابزارها و الزامات فعالیت اقتصادی ما به شمار می‌رود که در این میان هیچ ابزاری کاراتر از فن‌اوری‌های نوین نیست.
 
مشعلجی فیروزآبادی با بیان اینکه کل سود شرکت‌های بیمه در سال گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان بود افزود: این رقم به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم با استقرار سامانه هوشمند سود عملیاتی شرکت‌های بیمه را افزایش دهیم.
 
وی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به دو چالش کلی صنعت بیمه، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌ای دووجهی نیستند، یعنی در حوزه بیمه‌گری کارآمدند ولی با حوزه فناوری و ابعاد آن ناآشنا هستند. چالش دیگر ما این است که شرکت‌های بیمه نرم‌افزارهای مناسب در اختیار ندارند که امیدواریم با همت مدیران صنعت بیمه این مشکل نیز مرتفع شود.
 
مدیرعامل بیمه کوثر همچنین بحث داده‌ها و پژوهش‌گری داده‌ها را مهم‌ترین رکن در حیطه فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات دانست و ادامه داد: پردرآمدترین شغل دنیا در سال‌های اخیر پژوهش‌گری داده‌هاست و پژوهشگران جزو ثروتمندترین افرادند. البته کنش‌گری داده‌ها و درستی آن در جریان این دانش بسیار مهم است.
 
وی یادآور شد: محوریت همایش مدیریت ریسک در سال‌های گذشته به ترتیب دارایی‌های نامشهود، ریسک‌های بیمه‌های زندگی، بیمه‌های اتومبیل، ریسک‌های مالی، ریسک‌های بازار بوده است و ششمین دوره آن هم که امسال برگزار شد به موضوع فناوری اطلاعات اختصاص دارد.
 
مشعلچی در پایان ابراز امیدواری کرد که این همایش بتواند با رواج استقرار کامل سیستم‌های نرم‌افزاری از بروز ریسک‌های مختلف در صنعت بیمه جلوگیری کند و مدیران شرکت‌های بیمه‌ با همکاری و مساعدت مسئولان پژوهشکده بیمه با فناوری‌های نوین بیشتر آشنا شوند.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *