RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

برگزاری کنفرانس تحول دیجیتال ایران با حمایت بانک رفاه کارگران

۱۴:۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹کد خبر: 299304
ایستانیوز: هادی ویسی مسئول مرکز نوآوری بانک رفاه گفت: شناخت مشتری، محور مهم تحول دیجیتال در حوزه بانکی است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز است تا آن را به دانش تبدیل کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، درکنفرانس "تحول دیجیتالی ایران" که با حمایت بانک رفاه برگزار شد، دکتر ویسی با بیان این مطلب گفت: درباره تحول دیجیتال سخن زیاد گفته و نوشته شده است اما هر تغییری هزینه هایی دارد که باید آن را بپذیریم و محور مهم این تحول درحوزه بانکی، شناخت مشتری است و اگر بخواهیم مشتری را خوب بشناسیم به داده نیاز داریم تا بتوانیم آن را به دانش تبدیل کنیم.
 
دکتر ویسی افزود: برای این که از داده ها به دانش برسیم، نیاز به تحلیل داریم و تا زمانی‌که زیرساخت این تحلیل را ایجاد نکنیم هیچ تحلیل گری نمی‌تواند از داده‌ها استفاده کند.
 
دبیر کنفرانس تحول دیجیتالی به کمبود داده اشاره کرد و گفت: کیفیت‌ یادگیری اکنون به بلوغ خوبی در دنیا رسیده، اما ما از یادگیری عمیق استفاده نمی‌کنیم، چرا که کمبود داده داریم و نمی‌توانیم دست به تحلیل بزنیم.
 
دکتر ویسی در پایان تصریح کرد: سازمان‌ها باید به سوی یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و کاربردهای آن بروند تا خروجی بهتری از این راه شکل بگیرد.
 
شایان ذکر است، این کنفرانس با حمایت مرکز نوآوری بانک رفاه (رفاتک) در حوزه تحولات دیجیتالی، 24 و 25 دی ماه سال جاری با حضور استادان و کارشناسان این حوزه که به ارائه مقاله پرداختند در هتل همای تهران برگزار شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *