RSS
امروز دوشنبه ، ۷ بهمن ۱۳۹۸
آخرین اخبار

موسسه ملل با ارزش‌ترین سهام در بین موسسات اعتباری شد

رشد ۱۳۱۰ واحدی شاخص بورس

اعطای لوح تقدیر جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بیمه پاسارگاد

بیمه اتکایی ایرانیان موفق به دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت شد

ورود متفاوت ۴ بانک به حوزه بانکداری دیجیتال

ایجاد شبکه اطلاع رسانی جدید با عنوان عصردانایی

پاسخ بانک کشاورزی به رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت

سیل مهربانی «بانک مهر ایران» به سیستان و بلوچستان سرازیر شد

پوست اندازی در خصوصی سازی

ویروس کرونا اقتصاد چین را متزلزل می‌کند

مردم در بازار سکه با احتیاط معامله می کنند

سال سخت نفت

عملیات بازار باز به اقتصاد ایران کمک می‌کند؟

عرضه اولیه ذوب روی اصفهان در فرابورس

آغاز دوره معاملات قراردادهای اختیار خرید و فروش ملی مس ایران

مالیات از سود سپرده بانکی و سهام حذف شد

سپرده‌های بانکی ۲۹ درصد افزایش یافت

بودجه ۹۹حال و روز خوبی ندارد

دلار ۱۳هزارو ۴۰۰تومان شد

شرایط استفاده از معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی

مجوز کارگزاری به هیچ دستگاهی ندادیم

تقدیم لایحه حمایت از سهامداران خرد به مجلس رفت

فن‌اوری اطلاعات ابزار رقابت‌پذیری شرکت‌های بیمه

شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ بدون رسیدگی

فاصله ۷.۰۰۰میلیارد ریالی جمع درآمد تسهیلات و سود سپرده های بانک تجارت

دکتر کاردگر: بازار بیمه باید رهبر داشته باشد

۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴کد خبر: 298117
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت بیمه دانا اعلام کرد: در یک بازار انحصاری که ۵۰ درصد سهم بازار در اختیار یک تولیدکننده است، شرکت‌های کوچک نمی‌توانند به درستی با آن رقابت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر افزود: بازار بیمه باید رهبر قیمت داشته باشد تا سهم و قیمت را تعیین کرده و به شرکت‌های جدید سهم کوچکی بدهد تا کم کم سهم تولید کننده بزرگ کوچک شده و یک بازار رقابتی شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه آزاد سازی نرخ در صنعت بیمه به سرعت انجام شده ، زیرا بازار بیمه یک بازار انحصاری بوده ،گفت: در یک بازار انحصاری که 50 درصد سهم بازار در اختیار یک تولید کننده است، شرکت های کوچک نمی‌توانند به درستی با آن رقابت کنند و شرکت های بیمه‌ای کوچک ریسک صنعت بیمه را بالا برده اند.
دکتر کاردگر تصریح کرد: شرکت های بیمه‌ای که جدید تاسیس شدند، در هیچ سند بالادستی به آنها تاکید نشده که باید با رهبر بازار حرکت کنند. یک شرکت کوچک مگر می‌تواند با شرکت های بزرگ رقابت کند، بنابراین قیمت را پایین می‌آورد و نرخ شکنی می‌کند ودر نهایت جنگ قیمت شروع می‌شود.
مدیرعامل شرکت بیمه دانا گفت: درصنعت بیمه،قیمت، ریسک را جابه جا می‌کند و در حال حاضر ریسک جابه جا شده ولی به اشتباه و در شرکتی که نه دارای توان فنی است و نه توان سرمایه انسانی برای ارائه خدمات دارد، یک عدم تعادل در اقتصاد بیمه از دو منظر ایجاد می شود.
وی ضمن بیان اینکه حرمت پیشکسوتان همیشه باید حفظ شود اظهارکرد: پیشکسوتان باید نیروسازی و مدیر سازی کنند و کم کم جایگاه های مدیریتی را به نسل جدید واگذار کنند، نسلی که خود تربیت کرده اند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه دانا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *