RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

تاکید مدیرعامل بیمه آسماری بر مشتری مداری

۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹کد خبر: 297923
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت بیمه آسماری بر لزوم مشتری مداری و نیز رعایت قوانین و مقررات ابلاغی توسط نهاد ناظر تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست در جمع کارکنان و نمایندگان شعبه اروند با تقدیر از زحمات آنها که نقش قابل توجهی در عملکرد شرکت در منطقه دارند، گفت: نمایندگان خط مقدم شرکت های بیمه هستند و آنها برند شرکت را میان مشتریان توسعه می دهند.
وی با تاکید بر این که بیمه آسماری قصد ندارد به هر قیمتی بیمه نامه بفروشد، خاطرنشان کرد: افتخار ما، پایبندی به اصول اخلاقی در عملیات بیمه گری و نیز رعایت حداکثری قوانین است.
یزدان دوست همچنین به لزوم به روز رسانی اطلاعات بیمه ای نمایندگان و کارکنان شعب اشاره کرد و گفت: شرکت نیز تا حد امکان لوازمی را برای افزایش سطح دانش و آموزش بیمه ای کارکنان و نمایندگان فراهم کرده است.
مدیرعامل بیمه آسماری همچنین جلب رضایت حداکثری مشتریان را خواستار شد و ادامه داد: شرکت بدون حضور مشتریان، مفهومی نخواهد داشت، بنابراین نباید اجازه بدهیم حتی یک مشتری از ما ناراضی باشد.
یزدان دوست در ادامه این حضور، ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران در جلسه، به سوالات آنها پاسخ گفت و از بخش های مختلف شعبه بازدید کرد.
در ادامه جلسه معاون توسعه و بازاریابی فروش ضمن ابراز خوشوقتی از فرصتی که برای دیدار با همکاران منطقه اروند ایجاد شده به برنامه های شرکت در حوزه توسعه و بازار و فروش اشاره و ضمن تأکید بر جایگاه نمایندگان شرکت بعنوان بازوهای فکری و اجرایی شرکت در مقابل با مصرف کنندگان نهایی خواستار مشارکت بیشتر نمایندگان در فرآیند های طراحی محصول، کمپین های تبلیغاتی و ابزارهای پیشبرد فروش شد.
فرزان فروزانفر،معاونت امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه آسماری ضمن تشکر از شبکه فروش این شعبه که در سال 98 توانسته اند از لحاظ میزان تولید در رتبه اول شعب بیمه آسماری قرار بگیرند و نسبت به سنوات گذشته بالاترین درصد رشد را نشان دهند، به توازن ترکیب پرتفوی تولیدی تاکید کرد و گفت : باتوجه به وضعیت منطقه آزاد اروند، دقت و بررسی هرچه بیشتر در زمان جذب مشتری و انتخاب ریسک های مناسب بارعایت سلسله مراتب اداری و مدیریتی از الویت های شرکت بیمه اسماری است .
وی در آخرافزود : انجام کلیه امور از طریق مدیریت شعبه و افزایش هماهنگی و انسجام هرچه بیشتر و همچنین شرکت نمودن منظم در دوره های آموزشی برای بالاتر بردن سطح دانش فنی بیمه ای و بازاریابی برای تمامی نمایندگان از اهداف آتی این معاونت می باشد .

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آسماری
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *