RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

رقابت بین شرکت‌های بیمه‌ای، منفی است!

۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۸کد خبر: 297480
ایستانیوز:رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو اعلام کرد: برای ایجاد شیوه‌های نوین بازاریابی، نهادهای نظارتی باید هزینه کنند وگرنه شرکت بیمه‌ای با سرمایه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان و سهم اندکی از بازار توان ایجاد یک واحد بازاریابی پیشرفته را ندارد که بخواهد از طریق روش‌های نوین بیمه‌نامه جذب کرده و پرتفوی خود را افزایش دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احسان مرادی گفت:  دراین شرایط روزانه خسارت های بزرگی به مجموعه های مختلف وارد می شود که اگر شرکت های بیمه ای وجود نداشتند و یا بیمه گزار دارایی خودرا به درستی بیمه نکرده بود دچار خسران قابل توجهی می شد و باتوجه به شرایط موجود حتی احتمال افزایش فروش بیمه نامه های غیر اجباری وجود دارد.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو بیان کرد: برای ایجاد شیوه های نوین بازاریابی ، نهادهای نظارتی بایدهزینه کنند وگرنه شرکت بیمه ای با سرمایه 150 تا 200 میلیارد تومان و سهم اندکی از بازار توان ایجاد یک واحد بازاریابی پیشرفته را ندارد که بخواهد از طریق روش های نوین بیمه نامه جذب کرده و پرتفوی خودرا افزایش دهد.
 
مرادی اظهار کرد: این شرایط فرصت خوبی بود که بیمه مرکزی یکسری الزامات و نیازهای بیمه ای را با تبلیغات به مردم یادآوری کند اما یک آگهی یا تبلیغ بیمه ای دراین روزها درسطح شهر مشاهده نشده است.
 
وی افزود: مهمترین مشکل شرکت های بیمه ای با توجه به شرایط تورمی موجود،آئین نامه ی عمرو زندگی است که محدودیت هایی را در سرمایه گذاری برای شرکت های بیمه ای ایجاد کرده که شاید شرکت بیمه نتواند متناسب با نرخ تورم ازمنابعی که جذب می کند بازدهی مناسب بگیرد.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو تصریح کرد: آیین نامه ی بیمه نامه های زندگی باید انعطاف بیشتری داشته باشند تا سرمایه گذاری وجوه آن با توجه به شرایط روز کشور به درستی سرمایه گذاری شود تا شرکت های بیمه ای بتوانند با دادن نرخ مناسب به بیمه گزاران موفق به جذب آنها شوند.
 
مرادی گفت: دربخش اتکایی، شرکت های بیمه ای بسیار محدود شده اند، باتوجه به اینکه صندوق ویژه تحریم وجود دارد و شرکت ها بخش زیادی از قراردادهای خودرا اتکایی می کنند اما اگر خسارت همه گیری مانند سیل سال گذشته اتفاق بیفتد تمام این هزینه از داخل شرکت پرداخت می شود .
 
وی بیان کرد: درحال حاضرنیازبه پویایی بیشتر بیمه مرکزی است زیرا خیلی از کشورهای دنیا مانند روسیه ،بلاروس و .. برای کارکردن با ما شکلی ندارند اما نیاز به حضور یک نهاد حاکمیتی است که با این کشورها در سطح عالی مذاکره کند.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نوتوضیح داد: یک معضل بزرگ دیگر شرکت های بیمه ای کمبود نیروی متخصص در حوزه بازاریابی است که باعث می شود شرکت های بیمه ای در فروش بیمه نامه ناموفق باشند.
 
مرادی مدعی شد که در حال حاضررقابت مابین شرکت های بیمه ای رقابت منفی است و شرکت ها با وجود آنکه می دانند نرخی که می دهند منجر به زیان شده اما با توجیهاتی مانند اینکه بخشی از قرارداد را اتکایی می کنند، قرارداد را زیر قیمت واقعی می گیرند.
 
وی افزود: در این سال ها رقابت به معنای مثبت آن یعنی بهبود خدمات و نوآوری که بتواند یک بیمه نامه ی جدید جذب کند چندان مشاهده نشده است.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو گفت: در سالجاری شرکت بیمه ایران از نظر فروش بیمه نامه از سایرشرکت های بیمه ای باتوجه به سرمایه و پشتوانه ی دولتی که دارد موفق ترعمل کرده است.
 
به گزارش چابک آنلاین ؛ مرادی اظهارکرد: در حال حاضر پتانسیل بسیاربالایی در بیمه نامه های عمروجود دارد ولی به شرط آنکه شرکتهای بیمه ای بتوانند واحد های سرمایه گذاری خود را به خوبی تجهیز کنند وبازدهی خوبی به سرمایه گذار بدهند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *