RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

برای سومین سال متوالی

تمدید جدیدترین نسخه گواهینامه‌های ایزو ۱۰۰۱۵ و ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ بیمه کوثر

۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۹/۲۷کد خبر: 297080
ایستانیوز:شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامه‌های استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخش‌های سنجش رضایت مشتریان نسخه۲۰۱۸، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه۲۰۱۸ را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در یافت این گواهینامه‌ها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذی‌نفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینه‌های ناشی از ریسک‌های بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامه‌‌های استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002  نسخه   2018 و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه 2018 را دریافت کردیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *