ایستانیوز:شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامههای استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخشهای سنجش رضایت مشتریان نسخه۲۰۱۸، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه۲۰۱۸ را دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در یافت این گواهینامهها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینههای ناشی از ریسکهای بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامههای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002 نسخه 2018 و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه 2018 را دریافت کردیم.