RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

برند یکی از سرخابی‌ها برای واگذاری قیمت‌گذاری شد

۱۱:۸ - ۱۳۹۸/۹/۲۷کد خبر: 297061
ایستانیوز:معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: ثبت علائم تجاری در طبقات ۴۵‌گانه از جمله اقداماتی است که برای یکی از باشگاه‌ها صورت‌گرفته و فقط موضوع ارزش‌گذاری سرخابی‌ها مانده که آن هم در حال انجام است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از وزارت ورزش، ابوالقاسم شمسی گفت: در راستای تکالیف سیاست های کلی نظام، اصل 44 قانون اساسی و قانون بودجه سال 98، همچنین با توجه به تاکیدات وزیر امور اقتصادو دارایی به عنوان رئیس هیئت واگذاری و وزیر ورزش و جوانان، همکاری های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
 
معاون سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که جلسات هفتگی و گاه هفته ای دو بار به صورت منظم از شهریور ماه امسال برگزار شد تا این واگذاری ها انجام شود، افزود: پس از آن نیز در آبان ماه با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی، معاونان و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و سازمان بورس و هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جلسات متعدد برگزار شده و اقدامات خوبی انجام شد تا بتوانیم از طریق فرابورس پذیرش بگیریم.
 
شمسی خاطر نشان کرد: با نظر بسیار مساعد وزیر ورزش و جوانان و مصوبه دی ماه سال 91 هیات وزیران در خصوص انتقال مجموعه های ورزشی بین اداره کل جوانان و وزارت ورزش و هر یک از شرکت های استقلال و پرسپولیس مقرر شد تا کارشناسان دادگستری، بررسی ها و کارشناسی ها صورت گرفته و با رقمی که اعلام می شود، گزارش توجیهی برای افزایش سرمایه و خروج از ماده 141 برای این دو شرکت انجام شود.
 
به گفته معاون سازمان خصوصی سازی از دیگر اقدامات صورت گرفته در جریان واگذاری این دو باشگاه، برگزاری مجمع سال 97 دو باشگاه بود و مقرر شده است که مجمع سال 98 هم اوایل دی ماه برگزار شود.
 
وی همچنین علت این تاخیر را نهایی نشدن گزارش حسابرس قانونی برای دو شرکت دانست، و افزود: طی جلساتی که به ریاست مسعود سلطانی فر برگزار شد، وزیر ورزش و جوانان تکالیفی در مجمع دوم مهرماه سال 97 مشخص کرد تا هیات مدیره های دو شرکت به اجرای آنها پرداخته و بندهایی که حسابرس داشت، مرتفع کنند.
 
شمسی ادامه داد: ثبت علائم تجاری در طبقات 45 گانه از دیگر اقدامات موثر بود که برای یکی از باشگاه ها صورت گرفته و فقط موضوع ارزش گذاری مانده که آن هم در حال انجام است. باشگاه دیگر هم علائم تجاری در 3 طبقه ثبت کرده و در حال پیگیری است تا همه طبقات توسط کارشناسان دادگستری ارزیابی و در دفاتر مربوطه ثبت شود.
 
معاون سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: آمادگی و پذیرش در فرابورس و تعیین دو مشاور به همین منظور از دیگر اقدامات مثبتی است که انجام گرفته و قرارداد آنها هم، ابلاغ شده است.
 
شمس ادامه داد: افزایش انضباط مالی از دیگر تصمیمات مهم در جریان واگذاری ها بود که در همین راستا مقرر شد با توجه به گزارش حسابرسی، کمیته حسابرسی و تعیین حسابرس داخلی تشکیل شود تا بتواند نظم و انضباط مالی هر دو باشگاه را ارتقا دهد.
 
وی افزود: هفته ای دو جلسه در سطوح کارشناسی و با حضور مدیران باشگاه، نمایندگان وزارت ورزش، مدیران فرابورس و دو مشاور تعیین شده در سازمان خصوصی سازی به منظور تسریع مراحل پذیرش از طریق فرابورس و پس از آن بازار بورس دوم برگزار می شود.
 
معاون سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: باید از نقش موثر شخص وزیر ورزش و جوانان و مدیران عامل هر دو باشگاه و همکاری بسیار خوب آن ها در جریان واگذاری با وجود مشکلات متعدد تقدیر و تشکر کرد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:خصوصی سازی، برند
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *