RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد؛

نیازسنجی و آینده پژوهی ماموریت اصلی پژوهشکده بیمه

۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۹/۲۶کد خبر: 297012
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه ماموریت اصلی پژوهشکده بیمه نیازسنجی و آینده پژوهی است، گفت: پژوهشکده بیمه باید در خصوص رصد نوآوری‌ها و نیازسنجی‌ها یک قدم از صنعت بیمه جلوتر باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پژوهشکده بیمه حضور یافته بود، با اعلام این مطلب افزود: شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپ‌ها معادلات بازار بیمه را تغییر داده‌اند و پژوهشکده این توانایی را دارد که با تمرکز بر اصل آینده‌پژوهی، شرایط احتمالی را پیش بینی و مدیریت کند.
 
رییس شورایعالی بیمه ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارشناسان پژوهشکده بیمه در پیشبرد برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: مسائلی نظیر بیمه راننده محور و صدور بیمه نامه‌های هوشمند از جدی‌ترین مسائل روز بیمه‌ای است که صنعت بیمه از پژوهشگران انتظار دارد به این موضوعات مهم ورود کنند.
 
سلیمانی از بالارفتن سطح انتظار جامعه از ظرفیت‌های صنعت بیمه به عنوان یک فرصت توسعه برای صنعت یاد کرد و افزود: صنعت بیمه یک صنعت جوان است و ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه دارد که انتظار می‌رود توسط پژوهشکده بیمه و کارشناسان متخصص و مبتکر راه‌های بهره‌مندی از آنها شناسایی و ارائه شود.
 
وی تحولات شکلی و محتوایی پژوهشکده بیمه را در یک سال اخیر رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: زمان‌بندی پژوهش‌ها در صنعت بیمه یک امر حیاتی است و انتظار داریم پژوهشکده بیمه متناسب با نیازهای روز صنعت در تصمیم سازی‌ها نقش آفرینی کند. رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان حوزه پژوهش، از نزدیک شدن صنعت و پژوهشکده بیمه به عنوان یک اتفاق ویژه یاد کرد و خواستار تقویت آن شد.
 
وی ضرورت توسعه تعاملات بین‌المللی پژوهشکده بیمه را یادآور شد و اظهار داشت: پژوهشگران در کنار دنبال کردن مباحث پژوهشی باید پیشرو، مبتکر و منظم باشند چرا که توسعه فرهنگ بیمه و اطلاع‌رسانی مناسب در گرو آموزش‌های استاندارد است. سلیمانی در آغاز این مراسم به همراه اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران، کارکنان و برخی از اعضای هیات علمی پژوهشکده از بخش‌های گوناگون پژوهشکده بیمه بازدید کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *