RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

مزیت های اپلیکیشن مرکز تماس دیجیتال بانک ایران زمین

۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۹/۲۵کد خبر: 296917
ایستانیوز: امروزه صنعت بانکداری روز به روز در حال پیشرفت است و بانک های ایران نیز به دنبال هم گام شدن با بانکداری جهانی هستند و در این مسیر از بانکداری الکترونیک گذر کرده و به بانکداری دیجیتال رسیده اند. بانک ایران زمین در این بین ازجمله بانک هایی است که نه تنها از رقبا عقب نمانده بلکه گام های موثرتری برداشته است و حتی با ارائه ابزارهای جدید، سهم بزرگی در پیشرفت بانکداری دیجیتالی در ایران ایفا کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این بانک به تازگی و از طریق شرکت پدیسار در پنجمین نمایشگاه تراکنش از اپلیکیشن جدیدی رونمایی کرد که به گفته مهران سوادکوهی رئیس هیئت مدیره این شرکت، متناسب با رویکرد و الگوی بانکداری دیجیتال طراحی شده است. 
همانگونه که گفته شد، این اپلیکیشن برای توسعه و نفوذ در بخشی از حوزه بانکداری دیجیتال طراحی شده و به ارائه سرویس و خدمات در حوزه بازار، شبکه های اجتماعی و مشتریان می پردازد. بخشی از این خدمات مربوط به مرکز تماس، پشتیبانی و ارائه خدمات حوزه بانکداری می باشد و نظیر سایر مدل ها، در یک سمت درخواست کننده و در سمت دیگر پذیرنده یا ارائه کننده خدمات قرار می گیرد. به طور ساده پس از ثبت درخواست مشتری یا درخواست کننده و براساس نوع سرویس و خدمات مشخص شده، خدمات مد نظر از سوی پذیرنده ارائه می گردد.
سوادکوهی از دیگر خدمات این اپلیکیشن را کیف پول، کارت به کارت و خدمات دیگر به صورت تجارت الکترونیک عنوان کرد و گفت: اصلی ترین مزیت این اپ، سادگی آن می باشد.
به گفته عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک  ، ایران زمین، در بانکداری دیجیتال مرکز تماس متفاوتی نسبت به مراکز تماس دیگر نیاز است و این مراکز نیز بایستی دیجیتال باشند تا مشتری بتواند به راحتی و از طریق همه کانال ها با مراکز تماس، ارتباط حاصل نماید. یعنی چنانچه تا پیش از این نحوه ارتباط مشتری با مراکز تماس، تلفنی بوده اکنون اپلیکیشنی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و تعیین کننده نوع و ابتدا و انتهای فرآیند، مشتری خواهد بود. به صورت تخصصی، گرفتن درخواست توسط اپلیکیشن و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می گیرد.
این طرح که به تازگی توسط بانک ایران زمین رونمایی شد و مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اپلیکیشنی است که کاربران و مشتریان را قادر می سازد تا مشکلات خود را از طریق آن و بدون گذراندن زمان زیاد که می تواند محدودیت ساز باشد، حل نمایند. از این رو وجود این اپ در فضای بانکداری دیجیتال بسیار می تواند کمک کننده باشد.
این اپلیکیشن مشتریان را قادر می سازد تا به یک مرکز متصل شوند و مشکلات خود را از طریق تکنسینی که به آنان اختصاص داده خواهد شد، حل نمایند. بنابراین خدمات بانک به ساده ترین و راحت ترین شکل ممکن از طریق اپلیکیشن مذکور به مشتریان ارائه خواهد شد. در نهایت نیز افرادی که از این خدمات استفاده می کنند پس از تایید فرآیند شاهد انجام موارد مطرح شده خود خواهند بود.
لذا بانک اصلی ترین استفاده کننده از این طرف، سیستم و اپلیکیشن در کنار اشخاص، سازمان ها و ارگان هاست. اگرچه بانک های دیگر نیز امکان استفاده از این ابزار را دارند اما بانک ایران زمین اصلی ترین استفاده کننده این ابزار و طرح که سهولت و آسانی برای کاربران و مشتریان ایجاد می کند، می باشد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *