RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

شناسایی فساد در بیمه با دانش دیجیتالی

۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۹/۲۳کد خبر: 296801
ایستانیوز:رئیس کارگروه شناسایی و مقابله با تقلب در بیمه‌های خودرو گفت: در دنیای دیجیتال و تکنولوژیک امروز، فقط با برقراری دولت الکترونیک و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توان با فسادهای احتمالی مبارزه کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علی اکبر ترکاشوند افزود: اطلاعات در اختیار صنعت بیمه، اطلاعات سالم و ارزشمندی است که پایه آن بر اساس داده های ارائه شده از طرف بیمه گران طرح ریزی شده است.
 
وی ادامه داد: وظیفه بیمه گران برای حفاظت و مراقبت از این اطلاعات، سنگین و مهم است، بنابراین با درک صحیح و مناسب از ارزشمندبودن این اطلاعات، موظف به نگهداری متعهدانه از آنها هستند.
 
رئیس کارگروه شناسایی و مقابله با تقلب در بیمه های خودرو با اشاره به عزم جدی صنعت بیمه در بحث مبارزه با تقلب و تخلف در صنعت بیمه، از شناسایی و دستگیری تیم های متعدد کلاهبرداری بیمه ای در اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: موفقیت، بدون بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری امکان پذیر نبود.
 
وی اعلام کرد: شرکت هایی که توانمندی های دیجیتالی کردن بیمه با رعایت قوانین و مقررات بیمه مرکزی را دارند می توانند با نظارت جدی، در مرزهای کشور به ارایه خدمات بیمه ای بپردازند.
 
ترکاشوند با اشاره به عزم جدی دولت برای افزایش جایگاه امنیت آی تی در دستگاه‌ها، از فراهم آوری زمینه های لازم برای عملیاتی شدن تست نفوذ و مسائل حفاظت از دیتاها در صنعت بیمه کشور به عنوان ضرورت های مهم این صنعت در ایران نام برد.
 
وی افزود: اگر ما نتوانیم اطلاعات و دانش دیجیتالی خود را تقویت کنیم، با چالش های جدی مواجه خواهیم شد و قطعا راه حل های برون رفت از این چالش ها با هم اندیشی و برگزاری جلسات مشترک پیدا خواهد شد.
بررسی عملکرد در یک دهه گذشته نشان می دهد ضریب نفوذ بیمه در کشور سالانه هشت درصد رشد کرده است. ضریب نفوذ بیمه از ۱.۱ درصد در اوایل دهه ۹۰ به ۲.۳۸ درصد در سال ۹۷ رسیده است.
 
براساس  برنامه ششم توسعه ( ۱۴۰۰- ۱۳۹۶ ) دستیابی به ضریب نفوذ بیمه هفت درصدی هدفگذاری شده که فاصله زیادی با آن وجود دارد.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *