RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

طرح های جدید بیمه سامان جواب داد

۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۹/۲۳کد خبر: 296800
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه سامان با اشاره به این که شرکت تحت مدیریتش به دنبال طراحی ابزارها و رویکردهای جدید بوده است، گفت: فروش بیمه های خرد و درمان انفرادی به جای اتکا به محصولات رایج در بازار، توانسته تجربه موفقی در شرکت بیمه سامان به نمایش بگذارد و این نتیجه قراردادن "مشتری" به عنوان محور توسعه شرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد رضا ضرابیه همچنین به لزوم ارائه سریع، راحت و شفاف محصولات به مشتریان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین چالش های ما در صنعت بیمه، نیروی متخصص در حوزه بیمه و سایر فناوری ها به ویژه فناوری اطلاعات است، در حالی که اگر نگاه متفاوتی به نیروی انسانی داشته باشیم و از آن بهره بردای مختلف کنیم، تحولی جدی در این حوزه ایجاد می شود.
 
او با اشاره به این که رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصدی در دو سال و چند ماه باقی مانده تا سال ۱۴۰۰ ابتدا امری سخت به نظر می رسد، ادامه داد: اتفاقا در شرایط عادی اقتصادی، بازار رقابتی است و همه به فکر فروش محصولات موجودند، در حالی که تحریم ها و رکود اقتصادی می تواند ما را به طراحی و ارائه محصولات نو متناسب با شرایط موجود ترغیب کند.
 
وی به افزایش تولید و صادرات محصولات غیرنفتی طی دوره تحریم اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی نمی توانیم نفت را به اندازه کافی تولید و صادر کنیم، راه دیگری جز عدم اتکا به آن نداریم و این می تواند زیرساخت های تولیدی کشور را تقویت کند؛ کما این که اکنون میزان صادرات غیرنفتی از مرزهای کشور در حال افزایش و به معنی واقعی، «رونق تولید» در حال تحقق است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *