RSS
امروز دوشنبه ، ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
آخرین اخبار

اقدامات بورس کالا در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

نقش حیاتی بازار سرمایه در تحقق جهش تولید

عرضه سهام نهادهای واسط مالی در بازار سرمایه

رشد۱۳هزارو ۱۳۵واحدی شاخص بورس

تکمیل پازل بهبود فضای کسب و کار از طریق بورس

افزایش سرمایه بیمه کوثر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها

استقبال گسترده از سامانه احراز هویت سجام در شعب بانک شهر

بانکداری دیجیتال داشتیم، نیاز به مراجعه به شعب وجود نداشت

بسته بانک مسکن برای جهش تولید

نحوه‌ فعالیت شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در هفته سوم فروردین

خرید الکترونیک انواع بیمه برای مشتریان بانک گردشگری

پرداخت تسهیلات ارزان بانکی دو ساله به صاحبان کسب و کارهای خرد خانگی و غیر خانگی

وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است ولی به نقطه مطلوب نرسیده ایم

حمایت بانک سامان و بیمه سامان از طرح ملی درمان بیماران کرونایی با پلاسما

افزایش تراکنش‌های غیرحضوری در بانک صادرات پس از شیوع کرونا

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زیره سبز سررسید فروردین ماه ۹۹

سرپیچی برخی بانک ها از مصوبه امهال سه ماهه اقساط تسهیلات

ثبت شکایت مودیان مالیاتی الکترونیکی شد

آخرین وضعیت آزادسازی منابع ارزی بلوکه‌شده ایران

فراز و فرود رمزارزها

ترمز ورود به بورس کشیده شد

«جهش تولید» با تامین مالی از طریق بازار سرمایه

بیمه آرمان به یاری شبکه سلامت کشور شتافت

بازدید مدیر عامل بیمه البرز از مدیریت امور مالی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت اعیاد شعبانیه

طرح های جدید بیمه سامان جواب داد

۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۹/۲۳کد خبر: 296800
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه سامان با اشاره به این که شرکت تحت مدیریتش به دنبال طراحی ابزارها و رویکردهای جدید بوده است، گفت: فروش بیمه های خرد و درمان انفرادی به جای اتکا به محصولات رایج در بازار، توانسته تجربه موفقی در شرکت بیمه سامان به نمایش بگذارد و این نتیجه قراردادن "مشتری" به عنوان محور توسعه شرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد رضا ضرابیه همچنین به لزوم ارائه سریع، راحت و شفاف محصولات به مشتریان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین چالش های ما در صنعت بیمه، نیروی متخصص در حوزه بیمه و سایر فناوری ها به ویژه فناوری اطلاعات است، در حالی که اگر نگاه متفاوتی به نیروی انسانی داشته باشیم و از آن بهره بردای مختلف کنیم، تحولی جدی در این حوزه ایجاد می شود.
 
او با اشاره به این که رسیدن به ضریب نفوذ ۷ درصدی در دو سال و چند ماه باقی مانده تا سال ۱۴۰۰ ابتدا امری سخت به نظر می رسد، ادامه داد: اتفاقا در شرایط عادی اقتصادی، بازار رقابتی است و همه به فکر فروش محصولات موجودند، در حالی که تحریم ها و رکود اقتصادی می تواند ما را به طراحی و ارائه محصولات نو متناسب با شرایط موجود ترغیب کند.
 
وی به افزایش تولید و صادرات محصولات غیرنفتی طی دوره تحریم اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی نمی توانیم نفت را به اندازه کافی تولید و صادر کنیم، راه دیگری جز عدم اتکا به آن نداریم و این می تواند زیرساخت های تولیدی کشور را تقویت کند؛ کما این که اکنون میزان صادرات غیرنفتی از مرزهای کشور در حال افزایش و به معنی واقعی، «رونق تولید» در حال تحقق است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *