RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

چرا بانک‌ها به زمین چسبیده‌اند؟

حساب صندوق تثبیت ۱۰۰۰ میلیارد تومان شارژ می‌شود

درویش مدیرعامل قرمزها می‌ماند

بررسی روند و چشم‌انداز بازارهای مالی

تکمیل زنجیره سهام عدالت با مدیریت مردم

حمایت تسهیلاتی بانک سینا از شرکت‌های دانش‌بنیان

شرط کشاورز در انتصاب مدیران بیمه ایران

ارائه رمز دوم پویا از سه کانال برای مشتریان بانک سپه

۱۳:۷ - ۱۳۹۸/۹/۲۲کد خبر: 296789
ایستانیوز:مدیرعامل شرکت رایانه خدمات امید گفت: بانک سپه با هدف برقراری امنیت در تراکنش‌های بدون حضور کارت دریافت رمز دوم پویا را از سه کانال اپلیکیشن، پیامک و کد USSD برای مشتریان فراهم کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،احد سلمانی آرانی اظهار داشت: بانک سپه درگذشته نیز رمز دوم پویا را عملیاتی کرده بود و اینک با الزامات جدید بانک مرکزی از اول دی‌ماه که بهره‌گیری از رمز دوم پویا در تراکنش‌های بدون حضور کارت برای همه الزامی می‌شود از طریق اپلیکیشن رمز ساز بانک سپه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
 
وی افزود: همچنین با راه‌اندازی سامانه هریم بانک مرکزی این بانک علاوه بر اپلیکیشن رمز ساز بانک سپه از دو کانال پیامک و کد USSD از ۱۵ دی‌ماه رمز دوم پویا را به مشتریان این بانک ارائه خواهد کرد تا آن دسته از مشتریانی که از گوشی‌های هوشمند برخوردار نبوده و یا مایل به نصب اپ مای موبایلی نیستند، بتواند از این دو کانال نسبت به دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف استفاده کنند.
 
سلمانی آرانی با اشاره به حجم فیشینگ در کشور یادآور شد: بانک مرکزی باهدف افزایش امنیت در تراکنش‌های بدون حضور کارت بهره‌گیری از رمز دوم پویا را از اول دی‌ماه برای تمام مشتریان شبکه بانکی الزامی کرده که روند مناسبی را در پیش‌گرفته است.
 
وی ادامه داد: همچنین برای بهره‌گیری تمام آحاد جامعه از این خدمات در الزامات جدید بانک مرکزی دست بانک‌ها برای ارائه این خدمت باز گذاشته است و بانک‌ها می‌توانند از طریق اپلیکیشن مای موبایلی، تلفن گویا، ایمیل، پیامک و کدهای USSD این خدمت را به مشتریان خود ارائه دهند.
 
سلمانی آرانی در پاسخ به این پرسش که نحوه فعال‌سازی رمز دوم پویا به‌منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات کارت‌بانکی در بانک سپه چگونه است، خاطرنشان کرد: برخی افراد سودجو با اجرایی شدن طرح رمز دوم پویا پیامک‌های جعلی به اسم بانک‌ها به مردم ارسال می‌کردند که مشتری با واردکردن اطلاعات حساس کارت خود در لینک‌هایی که در این پیامک‌ها بود دچار فیشینگ و سرقت اطلاعات کارت‌بانکی می‌شد؛ از اینرو در بانک سپه به‌ منظور پیشگیری از این روند فعال کردن رمز دوم پویا تنها از طریق مراجعه حضوری امکان‌پذیر است.
 
وی افزود: مشتریان بانک سپه برای فعال‌سازی رمز دوم خود باید به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و پس از تأیید شماره همراه و تکمیل فرم‌های مربوطه ارائه این خدمت برای آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود.
 
به گزارش ایبنا ،سلمانی آرانی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه هریم امنیت کامل در ارسال و دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف از طریق پیامک و کد USSD فراهم‌شده و بعد از اتصال این بانک به سامانه هریم مشتریان این بانک می‌توانند از این کانال‌های برای دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بهره‌برداری کنند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:مشتریان، بانک سپه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *