RSS
امروز یکشنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

حمایت تمام قد بانک رفاه از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

تحمیل خسارت به صادرکنندگان با ورود ایران به لیست سیاه FATF

راه خروج ایران از لیست سیاه FATF باز است

دستور جدید به وزیر بهداشت برای ریشه‌کنی ویروس کرونا

شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد افتتاح شد

برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک ونظام‌های پرداخت درخرداد۹۹

خزانه جواهرات ملی تا پایان هفته جاری تعطیل است

حرکت نظام بانکی برای استقرار بانکداری دیجیتال

کاهش پرونده‌های فیشینگ از اواسط بهمن ماه

دریافت مجوز قبول اتکایی بیمه کوثر از بیمه مرکزی

بانک گردشگری تمام خدمات نظام بانکی را به مردم ارائه می کند

اطلاعیه پژوهشکده بیمه در خصوص برگزاری سخنرانی ها

انحصار بانک‌ها جوابگوی نیاز تولید نیست

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۳ درصد رشد کرد

قیمت سکه طرح جدیدبه ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید

جزئیات فروش تعهدی در بورس

بورس ایران در آستانه 500 هزار واحدی شدن

آغاز ابزار جدید فروش تعهدی

پیش‌بینی روند قیمت‌ ارزدر روزهای آینده

رشد اقتصاد غیرنفتی و افت تورم به ۲۰درصد

علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد

تامین مالی بنگاه‌ها بیش از ۲۹۹.۹هزار میلیارد ریال

بانک مرکزی با هیجانات بازار هیجانی برخورد نمی‌کند

عدم انتشار لیست بدهکاران بزرگ به ضرر شرکت‌های بیمه‌ای است

بیمه‌نامه سایبری ریسک شرکت‌های بیمه‌ای را افزایش می‌دهد

بهبود تجربه مشتری هدف اصلی بانکداری دیجیتال است

۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۹/۲۰کد خبر: 296740
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ایران‌زمین اصلی‌ترین هدف بانکداری دیجیتال را بهبود تجربه مشتری دانست و گفت: این بانک در مسیر تحول دیجیتال با تجهیز به فناوری های نوین به عنوان یک الگوی مدرن بانکداری در حرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مجید پور سعید اظهار داشت: بانک ایران زیمن برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای طراحی و تولید محصولات و خدمات نوین را فراهم کرده است و این بانک با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران‌زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‌توسعه فعالیت‌های خوبی در مسیر نوآوری است.
 
وی افزود: بانک ایران‌زمین با بهره‌گیری از ظرفیت کسب‌وکارهای فین تکی درصدد ارائه خدمات مشتری محورانه به مردم و توسعه حوزه‌های کسب‌وکاری در تعاملات بانکی و مالی است.
 
پورسعید مشارکت با شرکت‌های فین تکی را که معامله برد- برد دانست و یادآور شد: شرکت‌های فین تکی چالاکی و شناسایی نیاز مردم خدمات ارائه می‌دهند که از ارزش‌افزوده بالایی برخوردار است و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو با مشارکت و همکاری با این بازیگران جدید منجر به تثبیت جایگاه بانک و ارائه خدمات نوآورانه به مردم می‌شود.
 
مدیرعامل بانک ایران‌زمین خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.
 
وی با اشاره به وجود ۳۳۰شعبه این بانک در کشور یادآور شد: در حال حاضر ۹۷درصد تراکنش‌های این بانک در خارج از شعب انجام می‌شود و ما درصدد هستیم با ارائه خدمات الکترونیک به‌صورت شبانه‌روزی نیاز مردم به مراجعه حضور به شعب را تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد کاهش دهیم.
 
پورسعید بابیان این‌که در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، گفت: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاین‌رو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی می‌شود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آن‌ها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزش‌افزوده خوبی نیز برخوردار باشد.
 
مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به بهره‌گیری از کانال‌های یکپارچه برای ارائه خدمات در تحول دیجیتال گفت: این بانک به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال جاری یکپارچه کرده است و با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیر بانکی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.
 
وی با اشاره به تدوین نقشه راه تحول دیجیتال در این بانک اذعان داشت: زیرساخت‌های لازم در این بانک به‌منظور حرکت در مسیر تحول دیجیتال ایجادشده و گام‌های خوبی در این مسیر نیز برداشته‌شده است.
 
پورسعید با اشاره به هلدینگ جامپ (شرکت جهان ارقام پارس) گفت: این شرکت هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین است که با داشتن ۸شرکت زیرمجموعه برای حرکت بهتر این بانک در مسیر تحول دیجیتال و نوآوری تأسیس‌شده و این بانک با بهره‌گیری از توان این شرکت‌ با قدرت حرکت در مسیر نوآوری را دنبال می‌کند
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *