RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
آخرین اخبار

بانک صادرات ایران ٢٨ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

فرصت‌سازی بیمه‌ای از تهدیدات و بحران‌ها

بیمه دی نشان سیمین بهره وری را دریافت کرد

بانک کارآفرین آماده اعطای تسهیلات ویژه به بخش صنعت و معدن

«هپ» به "بازار" آمد

تامین ارز مورد نیاز سال ۹۹ در اولویت بانک مرکزی

طرح مسئله خروج فولاد از بورس کالا جای تعجب دارد

قیمت سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ریزش ۴۷ هزار و ۲۵۱ واحدی شاخص بورس تهران

قیمت دلار به ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان رسید

شناسایی سود خالص ۲ هزار میلیارد تومانی وسپهر در بهار ۹۹

قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد

همکاری بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

فردا، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه اشخاص حقوقی است

چرا قیمت دلار در بازار ایران گران می‌شود؟

بایدها و نبایدهای عرضه خودرو در بورس

۹ پیشنهاد برای تسهیل بازگشت ارز صادراتی به کشور

برنامه زمانبندی اجرای طرح های توسعه مس

کمک مومنانه صندوق قرض الحسنه شاهد به محرومان سیستان و بلوچستان

افتتاح شعبه بیمه سرمد در عسلویه

رشد ۴۷ درصدی چکهای واگذاری در موسسه ملل

دلایل بروز پدیده دلالی در اقتصاد

فروش اینترنتی بیمه نامه‌های آسیا با مشارکت شبکه فروش

افزایش سرمایه ۶۵ درصدی رتاپ تصویب شد

جزییات رشد اقتصادی بهار ۹۹

مدیر عامل بیمه آسیا:

اخذ مالیات از بیمه های زندگی، باعث کاهش ضریب نفوذ بیمه می‌شود

۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۹/۱۹کد خبر: 295710
ایستانیوز: مدیر عامل بیمه آسیا: مالیات بر بیمه‌های زندگی باعث افزایش قیمت حق بیمه و کاهش ضریب نفوذ بیمه در کشور می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیر عامل بیمه آسیا در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به این نکته که بر اساس برنامه ششم توسعه ضریب نفوذ بیمه باید به ۷درصد افزایش پیدا کند، افزود: در این زمینه، تلاش‌های زیادی به عمل آمده ولی کافی نیست و برای رسیدن به این هدف، باید واقعیت های اقتصادی و اجتماعی را در نظر بگیریم.
 
مسعود بادین افزود: اگر بخواهیم به رقم ۷درصد ضریب نفوذ بیمه نزدیک شویم باید به بیمه‌های زندگی بیش از پیش توجه کنیم و در این زمینه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما می‌توانند نقش موثری داشته باشند و با ارتقا سطح آگاهی و دانش مردم از بیمه های زندگی، در این مسیر موثر باشند.
 
وی با اشاره به موضوع اخذ مالیات از بیمه‌های زندگی اظهار داشت: اساسا اخذ مالیات باعث کاهش سهم بیمه های زندگی در سبد خانوار‌ها می‌شود، چرا که مالیات بر رقم حق بیمه تاثیر می‌گذارد. این در حالی است که در کشور‌های پیشرفته، بیمه‌های زندگی دارای معافیت‌های مالیاتی هستند.
 
وی درباره همگانی و فراگیر شدن بیمه در جامعه خاطرنشان کرد: اساسا فعالیت بیمه گری تعاملی دو سویه بین مردم و شرکت های بیمه است و در این فرایند تعاملی، مردم به عنوان مصرف کننده محصولات بیمه ای باید بهترین و کامل ترین پوشش ها را از شرکت های بیمه درخواست کنند و شرکت های بیمه نیز باید به این نیاز ها پاسخ دهند. تحقق این امر مشروط به بالا بردن آگاهی های بیمه ای در سطح جامعه است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *