RSS
امروز چهارشنبه ، ۹ بهمن ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تعامل ایران کیش و بانک‌گسترش می یابد

تاکید بیمه رازی بر پرداخت خسارت در کمترین زمان

استقبال فعالان حوزه «شیلات» از حضور بیمه آسماری در نمایشگاه قشم

حضور فعال بیمه آسماری در KISHENEX ۲۰۲۰

۲۲ درصد سود مشارکت در منافع به بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز سرمد

طرح خروج ایران از NPT اعلام وصول شد

سایه سنگین کرونا بر بازار جهانی طلا

جزییات عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در فرابورس

رشد اقتصادی ایران و دیگر کشورها چگونه خواهد بود؟

نرخ بیکاری در کشورهای مختلف+ نرخ بیکاری در ایران

مقایسه نرخ تورم کشورهای مختلف+ تورم ایران

شاخص کل ۶۴۷۱ واحد افزایش یافت

واریز سود سهام عدالت از اول اسفند

تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی

انجام معاملات مربوط به عملیات بازار باز

افزایش ده هزار میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

اعمال تعرفه های جدید برای واردات آلومینیوم و فولاد از برخی کشورها

هجوم سرمایه گذاران به بازارهای طلایی

فهرست معاف شدگان مالیات بر ارزش افزوده

طلا چند قیمت خورد؟

تضمین کیفیت زعفران با انبارهای تحت نظارت بورس کالا

زنان سه‌چهارم مردان در دنیا از حقوق قانونی برابر برخوردارند

آیادولت می تواندبر قیمت هانظارت درستی داشته باشد؟

افزایش شدید اعتبارات سازمان امور مالیاتی با فشار بر مودیان شناسنامه دار

ضرورت ارائه اسناد مثبته برای انتقال وجوه بیش ازیک میلیارد تومان در شبکه بانکی ابلاغ شد

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی:

خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۹/۱۸کد خبر: 295642
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان آذربایجان شرقی، با همکاران شعب بانک در این استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر ایمانی در این سفر، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با همکاران شعب مرند، ملکان، مراغه و بناب، عملکرد این شعب را بررسی و از زحمات آنان قدردانی کرد.
دکتر ایمانی در این دیدارها طی سخنانی با بیان آنکه موفقیت های بانک سینا حاصل تلاش و زحمات همکاران است گفت: عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند سرعت حرکت بر مسیر پیشرفت و توسعه را بهبود ببخشد لذا تلاش برای ایجاد همدلی در بین کارکنان در سرفصل استراتژی ها و برنامه ریزی های بانک سینا خواهد بود و سفرهای استانی نیز کمک بسیار موثری برای آشنایی با مسائل و شناخت و رفع مشکلات کارکنان است.
دکتر ایمانی با بیان آنکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، اظهار داشت: پیشرفت سازمان ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد، هر چه رابطه عاطفی و فضای همدلی بین مجموعه با همکاران قویتر و مستحکم تر و تلاشها و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد، رسیدن به اهداف و موفقیت ها بیشتر خواهد بود.
مدیرعامل بانک سینا افزود: وظیفه بانک به عنوان یک بنگاه خدماتی، ارائه بهینه و مطلوب خدمات به هموطنان است و بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و برخوردار از محصولات نوین و رقابتی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، همواره توجه به مشتری را سرلوحه کار قرار داده و اکنون نیز با تنوع بخشی به محصولات و معرفی سبد خدمات جدید، اقدامات موثری را در این راه به انجام خواهد رساند.
 دکتر ایمانی به افزایش حدود اختیارات مناطق اشاره کرد و گفت: خدمات دهی سریع و دقیق به مشتریان از جمله اقداماتی است که ضمن تامین رضایت آنان، بانک را در پیشبرد بهینه اهداف یاری خواهد رساند بنابراین با افزایش حدود اختیارات و وظایف مناطق، شاهد تحول در خدمات رسانی مطلوب به مشتریان بانک خواهیم بود. 
وی منابع نزد بانک ها را امانات سپرده گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران، این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه بکار گیریم و با نظارت کامل بر فرایند تسهیلات، اهداف بانک را در این مسیر محقق سازیم.   
گفتنی است در پایان این دیدارها، همکاران ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل در جمع آنها، در فضایی کاملا صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.مدیران حراست، سرمایه های انسانی، امور شعب و بازاریابی و مدیر منطقه آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز در این سفر و دیدارها، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *