RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
آخرین اخبار

بانک صادرات ایران ٢٨ هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

فرصت‌سازی بیمه‌ای از تهدیدات و بحران‌ها

بیمه دی نشان سیمین بهره وری را دریافت کرد

بانک کارآفرین آماده اعطای تسهیلات ویژه به بخش صنعت و معدن

«هپ» به "بازار" آمد

تامین ارز مورد نیاز سال ۹۹ در اولویت بانک مرکزی

طرح مسئله خروج فولاد از بورس کالا جای تعجب دارد

قیمت سکه ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

ریزش ۴۷ هزار و ۲۵۱ واحدی شاخص بورس تهران

قیمت دلار به ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان رسید

شناسایی سود خالص ۲ هزار میلیارد تومانی وسپهر در بهار ۹۹

قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد

همکاری بانک ملت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

فردا، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه اشخاص حقوقی است

چرا قیمت دلار در بازار ایران گران می‌شود؟

بایدها و نبایدهای عرضه خودرو در بورس

۹ پیشنهاد برای تسهیل بازگشت ارز صادراتی به کشور

برنامه زمانبندی اجرای طرح های توسعه مس

کمک مومنانه صندوق قرض الحسنه شاهد به محرومان سیستان و بلوچستان

افتتاح شعبه بیمه سرمد در عسلویه

رشد ۴۷ درصدی چکهای واگذاری در موسسه ملل

دلایل بروز پدیده دلالی در اقتصاد

فروش اینترنتی بیمه نامه‌های آسیا با مشارکت شبکه فروش

افزایش سرمایه ۶۵ درصدی رتاپ تصویب شد

جزییات رشد اقتصادی بهار ۹۹

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان آذربایجان شرقی:

خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۹/۱۸کد خبر: 295642
ایستانیوز:مدیرعامل بانک سینا با سفر به استان آذربایجان شرقی، با همکاران شعب بانک در این استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر ایمانی در این سفر، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با همکاران شعب مرند، ملکان، مراغه و بناب، عملکرد این شعب را بررسی و از زحمات آنان قدردانی کرد.
دکتر ایمانی در این دیدارها طی سخنانی با بیان آنکه موفقیت های بانک سینا حاصل تلاش و زحمات همکاران است گفت: عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت هر سازمان و بنگاه اقتصادی، سرمایه انسانی آن است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند سرعت حرکت بر مسیر پیشرفت و توسعه را بهبود ببخشد لذا تلاش برای ایجاد همدلی در بین کارکنان در سرفصل استراتژی ها و برنامه ریزی های بانک سینا خواهد بود و سفرهای استانی نیز کمک بسیار موثری برای آشنایی با مسائل و شناخت و رفع مشکلات کارکنان است.
دکتر ایمانی با بیان آنکه موفقیت هر سازمانی حاصل تلاش و خرد جمعی کارکنان آن است، اظهار داشت: پیشرفت سازمان ارتباط مستقیم با نگاه مجموعه به نیروی انسانی دارد، هر چه رابطه عاطفی و فضای همدلی بین مجموعه با همکاران قویتر و مستحکم تر و تلاشها و برنامه ریزی هوشمندانه تر باشد، رسیدن به اهداف و موفقیت ها بیشتر خواهد بود.
مدیرعامل بانک سینا افزود: وظیفه بانک به عنوان یک بنگاه خدماتی، ارائه بهینه و مطلوب خدمات به هموطنان است و بانک سینا به عنوان بانکی خوشنام، بدون حاشیه و برخوردار از محصولات نوین و رقابتی به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، همواره توجه به مشتری را سرلوحه کار قرار داده و اکنون نیز با تنوع بخشی به محصولات و معرفی سبد خدمات جدید، اقدامات موثری را در این راه به انجام خواهد رساند.
 دکتر ایمانی به افزایش حدود اختیارات مناطق اشاره کرد و گفت: خدمات دهی سریع و دقیق به مشتریان از جمله اقداماتی است که ضمن تامین رضایت آنان، بانک را در پیشبرد بهینه اهداف یاری خواهد رساند بنابراین با افزایش حدود اختیارات و وظایف مناطق، شاهد تحول در خدمات رسانی مطلوب به مشتریان بانک خواهیم بود. 
وی منابع نزد بانک ها را امانات سپرده گذاران دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا به عنوان وکیل سپرده گذاران و سهامداران، این منابع را در چارچوب قوانین شرع مقدس و در مسیر تولید و رشد و شکوفائی جامعه بکار گیریم و با نظارت کامل بر فرایند تسهیلات، اهداف بانک را در این مسیر محقق سازیم.   
گفتنی است در پایان این دیدارها، همکاران ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل در جمع آنها، در فضایی کاملا صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.مدیران حراست، سرمایه های انسانی، امور شعب و بازاریابی و مدیر منطقه آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان نیز در این سفر و دیدارها، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند. 



برچسب‌ها:بانک سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *