RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

گزارش عملکرد ۶ ماهه شرکت بیمه تعاون نشان داد:

تداوم روند سود دهی بیمه تعاون

۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۹/۱۸کد خبر: 295627
ایستانیوز:عملکرد ۶ ماه اول سال ۹۸ سود خالص بیمه تعاون مبلغ ۶۰ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال محقق شده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رسانده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، گزارش عملکرد ۶ ماهه شرکت بیمه تعاون نشان می دهد که این شرکت در دوره  ۶ ماهه اول سال نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل موفق شده سود هر سهم را ۷۵ درصد افزایش دهد.
این شرکت که با ۴۹۰ میلیارد ریال سرمایه فعالیت می کند در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۸ به ازای هر سهم به سود ۱۲۴ ریالی رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته رشد ۷۵ درصدی را به ثبت رسانده است. سود هر سهم شرکت برای مدت مشابه سال مالی قبل ۷۱ ریال بوده و شرکت در ۱۲ ماه سال ۹۷ سود ۱۱۲ ریالی محقق کرده است.
همچنین سود انباشته شرکت که در نیمه اول سال جاری مبلغ ۱۰۸ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال تحقق یافته، نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل با رشد چشمگیر ۱۴۹ درصدی همراه شده است که این امر بی ارتباط با رشد ۴۲ درصدی حق بیمه صادره نیست.
بنابراین گزارش شرکت در ۶ ماه اول امسال مبلغ ۱۷۳۲ میلیاردریال حق بیمه صادره داشته که این مبلغ در مدت مشابه سال مالی گذشته ۱۲۲۲ میلیارد ریال بوده است.
همچنین طبق گزارش عملکرد ۶ ماه اول سال ۹۸ سود خالص شرکت مبلغ ۶۰ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال محقق شده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل رشد ۷۴ درصدی را به ثبت رسانده است.
نگاهی به ترازنامه شرکت نشان می دهد که سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت در دوره یاد شده با رشد چشمگیر ۷۰۹ درصدی همراه شده که همین موضوع می تواند زمینه ساز رشد سود شده باشد و با توجه به وضعیت صورت مالی این شرکت می توان نتیجه گرفت که روند سود دهی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
گفتنی است موجودی نقد شرکت رشد ۱۱ درصدی داشته و جمع دارایی ها نیز با رشد ۲۸ درصدی همراه شده و در نهایت به مبلغ ۴۶۰۴ میلیارد ریال رسیده است.
لازم به ذکر است با تاییدبیمه مرکزی ایران توانگری مالی این شرکت بیمه ای نیز در سطح یک قرار گرفت. بیمه مرکزی درنحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه و براساس صورت های مالی مصوب سال۱۳۹۷، توانگری مالی سال ۱۳۹۸ بیمه تعاون را سطح یک تأیید و اعلام کرد.
مبنای محاسبات توانگری مالی، اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه و مفاد آئین‌نامه ۶۹ است.
   

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه تعاون
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *