RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بار گران صنعت بیمه، ارزان بردوش شبکه فروش

۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۹/۱۷کد خبر: 295591
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه تجارت‌نو درجمع تعدادی از سیاستگذاران، مدیران عامل و دیگر فعالان صنعت بیمه خواستار درک نقش کلیدی شبکه فروش و بازاریاب‌ها در این صنعت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ نیما نوراللهی با اظهار اینکه به کرات نسبت به نادیده گرفتن جایگاه مهم این بخش انتقاد داشته است، افزود: درحال حاضر ۶۷ هزار نفر در شبکه فروش فعال هستند که با افزودن بازاریاب‌ها این رقم به بیش از ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد درحالی که تمام کارمندان شرکت‌های بیمه‌ای در حدود ۱۹ هزار نفر است.
 
وی با بیان اینکه جمعیت فعال شبکه فروش ۵ برابر تعداد کل کارکنان صنعت بیمه است، اظهار داشت: چنین آماری حکایت از نقش مهم و اساسی شبکه فروش دارد.
 
دو اصل و یک تضاد
 
نوراللهی جنس فعالیت در صنعت بیمه را مجزا از دیگر بنگاه‌های اقتصادی دانست و تاکید کرد: کار ما تولید کالا نیست که اگر فروش نرفت انبار کرده و با خریدار دیگری وارد مذاکره شویم. چنانچه نماینده شرکتی نتواند بیمه‌نامه بفروشد مسلما آن مجموعه درآمدی نخواهد داشت.
 
مدیر عامل تجارت‌نو سهم اندک فعالان شبکه فروش از درآمد حاصله را نکته اصلی چالش شبکه فروش برشمرد و افزود: درآمد پایین فعالان شبکه فروش درعین داشتن نقش اساسی، تضادی است که به پیکره صنعت بیمه لطماتی را وارد می‌کند. کل فروش در شرکت‌های بیمه‌ای ۳۴ هزار میلیارد تومان است، اگر برای ۱۰۰ هزار نفر فعال در این عرصه درآمد ۷ درصدی درنظر بگیریم عایدی آنها به کمتر از ۳ میلیون تومان می‌رسد که با توجه به تورم موجود رقم ناچیزی است.
 
وی ادامه داد: از طرفی طبق آیین نامه ۸۳، چرا یک نماینده از کاردولتی حداکثر باید ۲۵ درصد کارمزد مربوط به پرتفوی بیمه‌گذاران بخش خصوصی را دریافت کند در حالی که به مراتب به ثمر رساندن چنین قراردادی از بازاریابی در بخش خصوصی پرهزینه‌تر است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه تجارت نو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *