RSS
امروز چهارشنبه ، ۹ بهمن ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تعامل ایران کیش و بانک‌گسترش می یابد

تاکید بیمه رازی بر پرداخت خسارت در کمترین زمان

استقبال فعالان حوزه «شیلات» از حضور بیمه آسماری در نمایشگاه قشم

حضور فعال بیمه آسماری در KISHENEX ۲۰۲۰

۲۲ درصد سود مشارکت در منافع به بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز سرمد

طرح خروج ایران از NPT اعلام وصول شد

سایه سنگین کرونا بر بازار جهانی طلا

جزییات عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در فرابورس

رشد اقتصادی ایران و دیگر کشورها چگونه خواهد بود؟

نرخ بیکاری در کشورهای مختلف+ نرخ بیکاری در ایران

مقایسه نرخ تورم کشورهای مختلف+ تورم ایران

شاخص کل ۶۴۷۱ واحد افزایش یافت

واریز سود سهام عدالت از اول اسفند

تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی

انجام معاملات مربوط به عملیات بازار باز

افزایش ده هزار میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

اعمال تعرفه های جدید برای واردات آلومینیوم و فولاد از برخی کشورها

هجوم سرمایه گذاران به بازارهای طلایی

فهرست معاف شدگان مالیات بر ارزش افزوده

طلا چند قیمت خورد؟

تضمین کیفیت زعفران با انبارهای تحت نظارت بورس کالا

زنان سه‌چهارم مردان در دنیا از حقوق قانونی برابر برخوردارند

آیادولت می تواندبر قیمت هانظارت درستی داشته باشد؟

افزایش شدید اعتبارات سازمان امور مالیاتی با فشار بر مودیان شناسنامه دار

ضرورت ارائه اسناد مثبته برای انتقال وجوه بیش ازیک میلیارد تومان در شبکه بانکی ابلاغ شد

بار گران صنعت بیمه، ارزان بردوش شبکه فروش

۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۹/۱۷کد خبر: 295591
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه تجارت‌نو درجمع تعدادی از سیاستگذاران، مدیران عامل و دیگر فعالان صنعت بیمه خواستار درک نقش کلیدی شبکه فروش و بازاریاب‌ها در این صنعت شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ نیما نوراللهی با اظهار اینکه به کرات نسبت به نادیده گرفتن جایگاه مهم این بخش انتقاد داشته است، افزود: درحال حاضر ۶۷ هزار نفر در شبکه فروش فعال هستند که با افزودن بازاریاب‌ها این رقم به بیش از ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد درحالی که تمام کارمندان شرکت‌های بیمه‌ای در حدود ۱۹ هزار نفر است.
 
وی با بیان اینکه جمعیت فعال شبکه فروش ۵ برابر تعداد کل کارکنان صنعت بیمه است، اظهار داشت: چنین آماری حکایت از نقش مهم و اساسی شبکه فروش دارد.
 
دو اصل و یک تضاد
 
نوراللهی جنس فعالیت در صنعت بیمه را مجزا از دیگر بنگاه‌های اقتصادی دانست و تاکید کرد: کار ما تولید کالا نیست که اگر فروش نرفت انبار کرده و با خریدار دیگری وارد مذاکره شویم. چنانچه نماینده شرکتی نتواند بیمه‌نامه بفروشد مسلما آن مجموعه درآمدی نخواهد داشت.
 
مدیر عامل تجارت‌نو سهم اندک فعالان شبکه فروش از درآمد حاصله را نکته اصلی چالش شبکه فروش برشمرد و افزود: درآمد پایین فعالان شبکه فروش درعین داشتن نقش اساسی، تضادی است که به پیکره صنعت بیمه لطماتی را وارد می‌کند. کل فروش در شرکت‌های بیمه‌ای ۳۴ هزار میلیارد تومان است، اگر برای ۱۰۰ هزار نفر فعال در این عرصه درآمد ۷ درصدی درنظر بگیریم عایدی آنها به کمتر از ۳ میلیون تومان می‌رسد که با توجه به تورم موجود رقم ناچیزی است.
 
وی ادامه داد: از طرفی طبق آیین نامه ۸۳، چرا یک نماینده از کاردولتی حداکثر باید ۲۵ درصد کارمزد مربوط به پرتفوی بیمه‌گذاران بخش خصوصی را دریافت کند در حالی که به مراتب به ثمر رساندن چنین قراردادی از بازاریابی در بخش خصوصی پرهزینه‌تر است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه تجارت نو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *