RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

مدیرعامل پست بانک ایران:

دغدغه اصلی بانک، مشتری‌مداری و تجهیزمنابع است

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۲کد خبر: 295464
ایستانیوز:مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای مدیران گفت: دغدغه اصلی همه مجموعه بانک مشتری‌مداری و تجهیزمنابع برای افزایش سودآوری و ارتقاء جایگاه آن است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری تصریح کرد: همه باید متحد و یکدل شویم تا پایان سال به اهداف تعیین شده برسیم. وی افزود: طرح‌های بانکی که در هیأت مدیره تصویب می‌شود همه باید کمک کنیم تا به نحو مطلوب اجرا شده و مشتریان بانک به ویژه روستائیان نیز از آن بهره‌مند شوند.
 
شیری تأکید کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام‌شده از واحدهای اجرائی،‌ کارکنان این واحدها به این باور رسیده‌اند که احصاء مسائل و مشکلات استان‌ها و تلاش و تسریع مدیران ستادی در حل آنها می‌تواند در ارتقاء شاخص‌های مالی و اقتصادی بانک مؤثر باشد.
 
مدیرعامل پست بانک ایران عنوان کرد: نیروی انسانی یکی از سرمایه‌های اصلی بانک است که باید با ارائه آموزش های مؤثر و کاربردی، انحراف‌ها و خطاها را به حداقل رسانده و از ظرفیت‌ها و توان آنها به خوبی استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به جدیت عمومی در انجام فعل خواستن در همه ارکان پست‌بانک‌ایران اظهارداشت: این بانک یک سازمان تخصصی است و باید منافع سازمان تنها میثاق همه ما باشد و برای ارتقاء جایگاه آن به ویژه در ایام پایانی سال تلاش مضاعفی داشته باشیم.
 
همچنین عبدالرحمان آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک در این جلسه نتایج بررسی‌های کانون بسیج متخصصین این حوزه درخصوص آسیب‌ها و عوامل مؤثر بر کارائی کارکنان را ارائه نمود.
گفتنی است: هریک از مدیران ستادی نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های واحدهای خود را ارائه کردند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *