RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۲کد خبر: 295452
ایستانیوز:طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند. امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.
جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال 95 شروع کرده است.
وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.
مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد. علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:باشگاه مشتریان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *