RSS
امروز چهارشنبه ، ۷ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

دوستی‌ها و دشمنی‌های جهانی در سال ۲۰۲۰

قیمت خانه ۴۴ درصد بیشتر شد

ایجاد ۲۹ هزار فرصت شغلی با تسهیلات بانک ملی ایران

اقدامات پیشگیرانه تجارت‌نو برای پیشگیری از کرونا

در سال۱۴۰۰تنها بانک بدون شعبه کشور خواهیم بود

کاهش ساعت کاری شعب بانک سامان در قم، اراک و رشت

مشتریان بانک سینا ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند

چهارمین مرحله کمک معیشتی شنبه واریز می‌شود

لزوم اصلاح نظام بانکی برای تحقق رشد اقتصادی کشور

کدام خانه‌ها مشمول پرداخت مالیات جدید می‌شوند؟

عملکرد ۹۸ بانک صادرات ایران را با سود می بندیم

رشد قیمت طلا و نقره تا کجا ادامه دارد؟

کمک اوراق «گواهی ظرفیت» به تامین مالی نیروگاه‌ها

۶۰ لیتر بنزین نوروزی برای خودروها تخصیص یافت

بهره گیری از بانکداری الکترونیک برای تردد غیر ضرور

رشد ۲۰ درصدی تولید فولاد ایران نسبت به جهان

نحوه دریافت سود سهام عدالت مشمولان متوفی

نرخ دلار به ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان رسید

قیمت سکه طرح جدید به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید

اقتصاد هند چگونه به مسیر رشد بازمی‌گردد؟

خاورمیانه در معرض کرونا است

برای انجام امور بانکی به بانک مراجعه نکنید

موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام "رهام" به "شاهین"

تداوم روند مثبت بورس تا پایان سال‌۹۸

پیش فروش ۳ محصول ایران خودرو از چهارشنبه

ارتقاء تجربه مشتری از طریق باشگاه مشتریان ایران زمین

۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۲کد خبر: 295452
ایستانیوز:طی سال های قبل سه دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد. در دوره های پیشین اعضای باشگاه با افزایش امتیازهای خود توانستند از جوایز متنوع باشگاه بهره مند شوند. امسال نیز همانند سال های گذشته چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.
جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال 95 شروع کرده است.
وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.
مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد. علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:باشگاه مشتریان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *