RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

محصولات بیمه‌ای موجود‌ در بازار متعلق به ۸۰سال پیش است!

۱۴:۸ - ۱۳۹۸/۹/۱۲کد خبر: 295451
اییستانیوز:یک عضوهیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین، روش‌های بازاریابی موجود در شرکت‌های بیمه‌ای را سنتی و قدیمی برشمرد و گفت که نبود نیروی انسانی متخصص در زمینه بازاریابی و کمبود آموزش نیروهای جدید از مهمترین عوامل به وجود آمدن این موضوع است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از چابک آنلاین، عبدالمحمود ضرابی گفت: افزایش فروش بیمه نامه با ارائه طرح های جدید امکانپذیر است به خصوص در زمینه بیمه نامه های عمر می توان با یک برنامه ریزی درست و جلب اعتماد مردم به یک فروش گسترده رسید.
 
وی بیان کرد: بیمه نامه های موجود 80 سال پیش طراحی شده اند اما شرکت بیمه کارآفرین یک مدل بیمه نامه عمر جدید طراحی کردکه مورد استقبال مردم قرارگرفته و تعداد زیادی فروخته شد و به عنوان برند بیمه کارآفرین شناخته شد.
 
عضو هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین اظهارکرد: درحال حاضر باید برروی بیمه نامه‌های اشخاص مانند درمان و عمر سرمایه گذاری کردو بیمه نامه هایی متناسب با نیازهای جامعه طراحی شود.
 
ضرابی عنوان کرد: هنوزدسته بندی اطلاعات در شرکت‌های بیمه‌ای سنتی است و نه وقتی برای اینکار گذاشته می شود و نه علم لازم برای طراحی محصولات جدید وجود دارد،درگذشته برخی شرکت هاتعدادی نیرو را برای گذراندن دوره های تخصصی بیمه به کشورهایی مانند فرانسه می فرستادند که بعد از اخذ مدرک و بازگشت به کشورآموزش های لازم را به نیروهای ستادی ارائه می دادند.
 
عضو هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین تصریح کرد: در گذشته شرکت ها برای آموزش نیروهای خود هزینه می کردند اما اکنون شیوه جدید شرکت ها این است که از بیمه نامه های قبلی کپی کرده و با تغییرات جزئی به عنوان بیمه نامه جدید می فروشند و دائما همان روش های قدیمی را به یکدیگر به صورت سنتی آموزش می‌دهند .
 
وی ادامه داد: اکنون رقابت بین شرکت های بیمه ای یک رقابت ناسالم است که براساس نرخ شکنی انجام می شود با نرخ شکنی نمی شود به صورت درست کارکرد و آخراین نوع رقابت ورشکستگی است.
 
عضو هیئت مدیره شرکت بیمه کارآفرین عنوان کرد: شرکت ها باید در سالجاری برروی بیمه نامه های اشخاص مانند عمر و تکمیل درمان که نیاز مردم است تمرکز کنند و شیوه های جدید فروش بیمه نامه های درمان باید تقویت شود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *