RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اگر سرمایه اجتماعی تقویت شود، اصلاحات اقتصادی بدون ترس پیش می‌رود

بهترین شرکت ها برای کار در سال ۲۰۲۰

دولت به طور غیرمستقیم از بانک مرکزی استقراض می‌کند

آثار آزادسازی نرخ ارز در بخش دارو و تجهیزات پزشکی

بیش از ۸ میلیون نفر در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب دارند

یک سوم معوقات مالیاتی برای ۱۰۰شخص حقیقی و حقوقی است

کاهش ۷۹درصدی تسهیلات اعطایی ارزی - صادراتی

فقط ۴۰درصد مردم واقعا به یارانه نقدی‌ نیاز دارند

زیان ۹۹۸.۸میلیارد تومانی بانک تجارت در ۶ماه

۱۵ میلیون حساب بانکی هک شده است!؟

بخشنامه‌های تامین اجتماعی تجمیع می شوند

ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های سپهری از سامانه ای‌نماد عملیاتی شد

NPL پایین، حاصل بهداشت اعتباری بالای بانک ملی

کشف و مسدودسازی ۹۵۰ درگاه پرداخت بانکی جعلی

فروشِ از دم قسطِ اموال مازاد بانک‌ها در بورس طی ۱ ماه آینده

سود تلفیقی هرسهم "کاوه" ۵۶۷ریال اعلام شد

سود خالص "دماوند" به ۲.۱۷هزار میلیارد ریال رسید

قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران تصویب شد

بانک‌ها باید نسخه‌ای از قرارداد را به تسهیلات گیرندگان ارائه کنند

یارانه‌ها امشب واریز می‌شود

قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد

دلار کوتاه آمد

افت ۴۷ واحدی شاخص بورس تهران

طلب ۲.۵۰۰ میلیارد تومانی بیمه دی از دولت

صدور حق بیمه های سال ۹۸ "وسرمد" به ۵ هزار میلیارد ریال رسید

مدل جدید شعب، در بانکداری به سبک فردا

۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۹/۱۱کد خبر: 295408
ایستانیوز:معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از مدل جدید شعب بانک‌ها در بانکداری به سبک فردا، گفت: با توجه به بررسی سیستم بانکی ایران و سایر کشورها، تعداد شعب ایران تقریبا دو برابر استاندارد است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،فرهاد اینالویی  درباره شعار این بانک با عنوان بانکداری به سبک فردا توضیح داد: بانک ایران زمین زمان و اقدامات قابل توجهی در زمینه بانکداری دیجیتال انجام داده و معتقدیم که روش های بانکداری در آینده متفاوت از الان است و تمام روش‌ها متحول خواهند شد و شاهد تغییر نقش شعب و حضور بازیگران جدیدی در این بازار خواهیم بود.
 
وی افزود: بانک ایران زمین زیرساخت پلتفرم را ایجاد می کند و در این سبک بانکداری، بانک توسعه دهنده خدمات است و محصولات توسط دیگران ایجاد می‌شود و دلیل آن این است که در بانکداری به سبک فردا یا بانکداری دیجیتال باید سرویس‌ها شخصی‌سازی شده به مشتریان ارائه شود.
 
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، ادامه داد: ما این سرویس‌ها را در اختیار فین تک‌ها قرار می دهیم و بانکداری به سبک فردا سرویس شخصی‌سازی شده به مشتریان ارائه می‌شود و هر کاربر یک اینترنت بانک خواهد داشت البته نه به مفهوم فعلی بلکه مفهومی شبیه به این که منو موبایل بانک هر فرد متفاوت از دیگری است.
 
به گفته اینالویی، در روش بانکداری به سبک فردا، تمامی خدمات و سرویس‌ها به روشی متفاوت و منحصر برای هر مشتری است و در حوزه شعب نیز تغییرات اساسی ایجاد خواهد شد. وی درباره تغییر نقش شعب در بانکداری به سبک فردا، توضیح داد: با توجه به بررسی که از سیستم بانکی و وضعیت شعب کشورهای هم ردیف ایران داشتم تعداد شعب ایران تقریبا دو برابر استاندارد جهانی است.
 
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین افزود: اما از آنجایی که همیشه نگرانی جدی درباره نیروی انسانی پس از تعطیلی شعب وجود دارد، به این موضوع توجه نمی‌شود. وی در ادامه گفت: نکته دیگر این است که آیا کم شدن شعب باعث بیرون رفتن تعدادی از کارمندان بانک می شود؟ خیر. زیرا براساس مطالعات من نسبت کارکنان بانک در کشور ما نسبت به جمعیت کشور، در مقایسه با کشورهای پیشرفته کمتر است و نیازمند جذب نیروی بانکی داریم، اما با تعطیلی شعب نوع عملکرد این نیروها تغییر می کند.
 
به گزارش ایبنا ،اینالویی در ادامه تاکید کرد: در مدل جدید شعبات آینده نیروهای شعب در ستاد مشغول خواهند شد و نسبت کارکنان ستاد و شعب باید ۶۰ به ۴۰ باشد و این مدل بانکداری به سبک فردا است. بانک باید برای یک سری از خدمات خود به مشتری مراجعه کند. ارائه پکیج های بانک به مشتریان و نیازسنجی آنها همان بانکداری به سبک فردا است.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *