RSS
امروز یکشنبه ، ۲۲ تیر ۱۳۹۹
آخرین اخبار

سود ۲۶۷ریالی بیمه دانا برای هر سهم

پیشنهاد افزایش سرمایه "وبصادر"

عرضه صکوک رهنی ۱۰ هزار میلیارد ریالی بانک مسکن

موزه بانک ملی ایران سه ساله شد

افزایش مبلغ وام طرح پردیس بانک سینا

کمک بانک ایران زمین برای کاهش ترافیک

رشد ۷۷ درصدی سود سهم بانک اقتصادنوین

توقف فروش صندوق ETF دوم و سوم شایعه است

بورس هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد

فاصله اقتصاد از اهداف کلان چقدر است؟

انتصاب معاونت بازاریابی و فروش بیمه البرز

بانک پاسارگاد برای مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشت

بانک قرض الحسنه رسالت به مجمع می رود

بازدید مدیرعامل بانک دی از نیروگاه تولید برق دماوند

برگزاری آنلاین مجمع بانک صادرات

توسعه استفاده از «ابزارهای بیومتریک» در بانک مسکن

عبور منابع بانک تجارت از ۲۰۰۰ هزار میلیارد ریال

تودیع و تکریم رسول ساجدی در بیمه میهن

خطر تردد ۹ میلیون موتورسیلکت فاقد بیمه ثالث در شهر

آگهی استخدام ایران کیش

برگزاری آنلاین مجامع بانک پارسیان

مزیت اوراق گام در ایام کرونا

بانک ملی ایران به فکر سلامتی شماست

تهاتر مطالبات و بدهی‌های بانک ملت با بدهی شرکت نیروی برق حرارتی

آگهی پرداخت سود سهام بانک کارآفرین

مدیر بیمه‌‌های زندگی بیمه کوثر:

سرعت توسعه و فروش بیمه‌‌های زندگی شدت می‌گیرد

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۹/۹کد خبر: 295311
ایستانیوز: نخستین گروه مدیران فروش بیمه‌های زندگی از میان نمایندگان شرکت بیمه کوثر با هدف توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با حضور نمایندگان منتخب سراسر کشور نخستین دوره آموزش پیشرفته گروه‌سازی برگزار شد.
مرتضی کامرانی با بیان اینکه طرح ایجاد سازمان فروش بیمه‌های زندگی با همکاری مدیریت امور نمایندگان بیمه کوثر اجرایی شد، گفت: این طرح با هدف تشکیل گروه‌های فروش، توسعه و سازماندهی فرایند فروش، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه‌ها بر اساس توانمندی‌ها، ایجاد ساختار منظم تقسیم کارمزد بین افراد مرتبط و دخیل در فروش بیمه‌نامه و ایجاد مسیر رشد و ارتقای نمایندگان تهیه شده است به‌نحوی که با ایجاد انگیزه و حس اعتماد و اطمینان در همه افراد یادشده، فرایند فروش برایشان دلپذیر و آسان شود.
 
وی با اشاره به ضرورت کار گروهی برای تحقق اهداف طرح سازمان فروش بیمه‌نامه‌های زندگی، گفت: یکی از ابزارهای نوین مدیریت فروش، استفاده از توان گروه‌های فروش در سازمان است و سازمان‌های بزرگ در برنامه‌های جامع و بلندمدت فروش خود به این نقطه مشترک رسیده‌اند که تمام روش‌های فروش؛ در صورتی‌که حول محوریت کار تیمی نباشد، منتج به موفقیت نخواهد شد.
 
مدیر بیمه‌های زندگی افزود: تشکیل گروه‌های فروش به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از مزیت‌های کار گروهی از جمله افزایش بهره‌وری و کارایی، سهولت در کنترل فرایندها، ایجاد بستر آموزش در گروه، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه بر اساس توانایی افراد، اجرای بهتر و سریعتر امور، امکان ارزیابی عملکرد گروه، انتقال سریع اطلاعات و تغییرها، بهبود روابط، شکوفایی خلاقیت‌ها و... بهره‌مند شوند و بهترین نتایج ممکن را از طریق کار مشارکتی تحقق بخشند.
 
کامرانی در ادامه اظهار کرد: پیرو سیاست‌های راهبردی شرکت مبنی بر گسترش و توسعه فروش بیمه‌های زندگی و با توجه به فراهم شدن بستر نرم‌افزاری گروه‌‌سازی و تقسیم کارمزد، این طرح را تهیه و اجرا کرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل، بیمه‌های زندگی در شرکت عمدتا به‌وسیله نمایندگان حقیقی، حقوقی یا نمایندگان فروش این بیمه‌‌نامه‌ها به‌شکل انفرادی ارایه می‌شد، افزود: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آیین‌نامه شماره«96» بیمه مرکزی که به‌شکل رسمی فعالیت نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی را در زیرمجموعه نمایندگان حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر کرده است؛ در این طرح، فروش بیمه‌نامه‌ها از طریق گروه‌‌سازی، با محوریت نمایندگان برتر و با امکان تقسیم کارمزد بین همه ارکان سازمان فروش انجام خواهد گرفت.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *