RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اگر سرمایه اجتماعی تقویت شود، اصلاحات اقتصادی بدون ترس پیش می‌رود

بهترین شرکت ها برای کار در سال ۲۰۲۰

دولت به طور غیرمستقیم از بانک مرکزی استقراض می‌کند

آثار آزادسازی نرخ ارز در بخش دارو و تجهیزات پزشکی

بیش از ۸ میلیون نفر در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب دارند

یک سوم معوقات مالیاتی برای ۱۰۰شخص حقیقی و حقوقی است

کاهش ۷۹درصدی تسهیلات اعطایی ارزی - صادراتی

فقط ۴۰درصد مردم واقعا به یارانه نقدی‌ نیاز دارند

زیان ۹۹۸.۸میلیارد تومانی بانک تجارت در ۶ماه

۱۵ میلیون حساب بانکی هک شده است!؟

بخشنامه‌های تامین اجتماعی تجمیع می شوند

ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های سپهری از سامانه ای‌نماد عملیاتی شد

NPL پایین، حاصل بهداشت اعتباری بالای بانک ملی

کشف و مسدودسازی ۹۵۰ درگاه پرداخت بانکی جعلی

فروشِ از دم قسطِ اموال مازاد بانک‌ها در بورس طی ۱ ماه آینده

سود تلفیقی هرسهم "کاوه" ۵۶۷ریال اعلام شد

سود خالص "دماوند" به ۲.۱۷هزار میلیارد ریال رسید

قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران تصویب شد

بانک‌ها باید نسخه‌ای از قرارداد را به تسهیلات گیرندگان ارائه کنند

یارانه‌ها امشب واریز می‌شود

قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد

دلار کوتاه آمد

افت ۴۷ واحدی شاخص بورس تهران

طلب ۲.۵۰۰ میلیارد تومانی بیمه دی از دولت

صدور حق بیمه های سال ۹۸ "وسرمد" به ۵ هزار میلیارد ریال رسید

مدیر بیمه‌‌های زندگی بیمه کوثر:

سرعت توسعه و فروش بیمه‌‌های زندگی شدت می‌گیرد

۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۹/۹کد خبر: 295311
ایستانیوز: نخستین گروه مدیران فروش بیمه‌های زندگی از میان نمایندگان شرکت بیمه کوثر با هدف توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه انتخاب شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، با حضور نمایندگان منتخب سراسر کشور نخستین دوره آموزش پیشرفته گروه‌سازی برگزار شد.
مرتضی کامرانی با بیان اینکه طرح ایجاد سازمان فروش بیمه‌های زندگی با همکاری مدیریت امور نمایندگان بیمه کوثر اجرایی شد، گفت: این طرح با هدف تشکیل گروه‌های فروش، توسعه و سازماندهی فرایند فروش، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه‌ها بر اساس توانمندی‌ها، ایجاد ساختار منظم تقسیم کارمزد بین افراد مرتبط و دخیل در فروش بیمه‌نامه و ایجاد مسیر رشد و ارتقای نمایندگان تهیه شده است به‌نحوی که با ایجاد انگیزه و حس اعتماد و اطمینان در همه افراد یادشده، فرایند فروش برایشان دلپذیر و آسان شود.
 
وی با اشاره به ضرورت کار گروهی برای تحقق اهداف طرح سازمان فروش بیمه‌نامه‌های زندگی، گفت: یکی از ابزارهای نوین مدیریت فروش، استفاده از توان گروه‌های فروش در سازمان است و سازمان‌های بزرگ در برنامه‌های جامع و بلندمدت فروش خود به این نقطه مشترک رسیده‌اند که تمام روش‌های فروش؛ در صورتی‌که حول محوریت کار تیمی نباشد، منتج به موفقیت نخواهد شد.
 
مدیر بیمه‌های زندگی افزود: تشکیل گروه‌های فروش به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از مزیت‌های کار گروهی از جمله افزایش بهره‌وری و کارایی، سهولت در کنترل فرایندها، ایجاد بستر آموزش در گروه، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه بر اساس توانایی افراد، اجرای بهتر و سریعتر امور، امکان ارزیابی عملکرد گروه، انتقال سریع اطلاعات و تغییرها، بهبود روابط، شکوفایی خلاقیت‌ها و... بهره‌مند شوند و بهترین نتایج ممکن را از طریق کار مشارکتی تحقق بخشند.
 
کامرانی در ادامه اظهار کرد: پیرو سیاست‌های راهبردی شرکت مبنی بر گسترش و توسعه فروش بیمه‌های زندگی و با توجه به فراهم شدن بستر نرم‌افزاری گروه‌‌سازی و تقسیم کارمزد، این طرح را تهیه و اجرا کرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل، بیمه‌های زندگی در شرکت عمدتا به‌وسیله نمایندگان حقیقی، حقوقی یا نمایندگان فروش این بیمه‌‌نامه‌ها به‌شکل انفرادی ارایه می‌شد، افزود: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آیین‌نامه شماره«96» بیمه مرکزی که به‌شکل رسمی فعالیت نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی را در زیرمجموعه نمایندگان حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر کرده است؛ در این طرح، فروش بیمه‌نامه‌ها از طریق گروه‌‌سازی، با محوریت نمایندگان برتر و با امکان تقسیم کارمزد بین همه ارکان سازمان فروش انجام خواهد گرفت.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *