RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اگر سرمایه اجتماعی تقویت شود، اصلاحات اقتصادی بدون ترس پیش می‌رود

بهترین شرکت ها برای کار در سال ۲۰۲۰

دولت به طور غیرمستقیم از بانک مرکزی استقراض می‌کند

آثار آزادسازی نرخ ارز در بخش دارو و تجهیزات پزشکی

بیش از ۸ میلیون نفر در بانک قرض الحسنه مهر ایران حساب دارند

یک سوم معوقات مالیاتی برای ۱۰۰شخص حقیقی و حقوقی است

کاهش ۷۹درصدی تسهیلات اعطایی ارزی - صادراتی

فقط ۴۰درصد مردم واقعا به یارانه نقدی‌ نیاز دارند

زیان ۹۹۸.۸میلیارد تومانی بانک تجارت در ۶ماه

۱۵ میلیون حساب بانکی هک شده است!؟

بخشنامه‌های تامین اجتماعی تجمیع می شوند

ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب‌های سپهری از سامانه ای‌نماد عملیاتی شد

NPL پایین، حاصل بهداشت اعتباری بالای بانک ملی

کشف و مسدودسازی ۹۵۰ درگاه پرداخت بانکی جعلی

فروشِ از دم قسطِ اموال مازاد بانک‌ها در بورس طی ۱ ماه آینده

سود تلفیقی هرسهم "کاوه" ۵۶۷ریال اعلام شد

سود خالص "دماوند" به ۲.۱۷هزار میلیارد ریال رسید

قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران تصویب شد

بانک‌ها باید نسخه‌ای از قرارداد را به تسهیلات گیرندگان ارائه کنند

یارانه‌ها امشب واریز می‌شود

قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان شد

دلار کوتاه آمد

افت ۴۷ واحدی شاخص بورس تهران

طلب ۲.۵۰۰ میلیارد تومانی بیمه دی از دولت

صدور حق بیمه های سال ۹۸ "وسرمد" به ۵ هزار میلیارد ریال رسید

گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی برگزار شد

۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۹/۹کد خبر: 294275
ایستانیوز:دومین گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و شرکت بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای ارتقا کیفیت خدمات، در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهدی شریفی، عضو هیئت مدیره و معاون فنی مدیر عامل در بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا در گردهمایی مشترک بیمه آسیا و سازمان امور مالیاتی، با اشاره به ارتباط خوب و موثر بیمه آسیا با بیمه گذاران اشاره کرد و اظهار داشت: پرداخت به موقع و سریع هزینه ها و شفافیت نحوه انجام پرداخت ها، از جمله مزایای خدمات ارائه شده از سوی بیمه آسیا است.
 
وی افزود: آنلاین بودن مراکز درمانی و بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا از یک سو و تسویه به موقع و سریع هزینه ها با این مراکز، رضایت مراکز درمانی و بیمارستان ها از بیمه آسیا و ارائه خدمات مطلوب را به دنبال داشته است.
 
این گزارش می افزاید، در پنل تخصصی این گردهمایی، معاون مدیر کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی و مدیر بیمه های درمان بیمه آسیا طی سخنانی به سوالات و ابهامات رابطین سازمان امور مالیاتی در خصوص قرارداد بیمه ای پاسخ داده و پیشنهاد های ارائه شده را مورد بررسی قرار دادند.
 
مدیر بیمه های عمرو حوادث بیمه آسیا نیز در این پنل تخصصی، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد افزایش سقف تعهدات بیمه نامه عمر و حادثه، ویژگی های بیمه نامه جدید بیمه آسیا تحت عنوان بیمه نامه "طرح لبخند" را تشریح کرد.
 
گفتنی است، دومین گردهمایی مشترک مدیران رفاهی سازمان امور مالیاتی و مدیران بیمه آسیا با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای ارتقا کیفیت خدمات، با حضور مدیران و رابطین بیمه آسیا و نیز مدیران سازمان امور مالیاتی در هتل پارسیس مشهد مقدس برگزار شد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آسیا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *