RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

روزگار مستاجران سیاه شد

قربانیان شتاب تورم تولیدکننده در آخرین ماه سال

جزئیات بیستمین جلسه حراج شمش طلا اعلام شد

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه افزایش یافت

راه‌حل افزایش ضریب نفوذ بیمه چیست؟

۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۹/۳کد خبر: 293059
ایستانیوز:یک مدیر بیمه‌ای در تشریح راهکار برای افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ای گفت: باید طرح‌های جدید بر اساس نیازهای مشتریان طراحی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا یزدان‌دوست در ششمین همایش بورس، بانک و بیمه در جمع خبرنگاران در خصوص فروش بیمه‌های خرد گفت: فروش بیمه‌نامه‌های خرد در جامعه هدف و فروش بیمه‌نامه‌های پکیچ خرد در جامعه خرد از برنامه‌های شرکت بیمه است. به عنوان مثال بیمه‌نامه‌های عمر، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی به حوزه بیمه‌نامه‌های خرد در جامعه هدف مربوط می‌شود.
 
وی افزود: اما برای نیازبخشی جامعه هدف و تهیه پکیج‌های بیمه‌ای با حق بیمه خرد و کم مبلغ روش دیگریست که در شرکت‌های بیمه مورد توجه است؛ این روش امکان فروش را نزدیک به صددرصد می‌رساند.
 
مدیر عامل بیمه آسماری با بیان اینکه هم‌اکنون با توجه به روش مذکور طرح‌های بیمه‌ای به صورت پکیج خاص با حق بیمه نه چندان بالا امکان پوشش تمام منازل کشور را دارد افزود: این پکیج‌ها با سرمایه مناسب و حق بیمه اندک امکان دارد که گستردگی بیمه را در کشور افزایش دهد.
 
یزدان‌دوست درباره افزایش ضریب نفوذ بیمه گفت: هنوز به هدف اصلی نرسیده‌ام و ضریب نفوذ جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است در برنامه‌ریزی انجام شده عقب هستیم ولی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه در تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده هستند.
 
وی درباره بالا بودن ضریب نفوذ بیمه‌ها در ساری کشور گفت: یکی از دلایل بالا بودن ضریب نفوذ بیمه‌ها در سایر کشورها لحاظ کردن بیمه بازنشستگی است ولی در ایران فقط بیمه‌های بازرگانی در تعیین ضریب نفوذ لحاظ می‌شود.
 
وی تاکید کرد: اگر نیازمندی مشتری انجام شود و بر اساس نیازهای مشتریان طرح‌های جدید بیمه‌ای طراحی یا بازطراحی طرح‌های قبلی انجام شود به طور حتم ضریب رشد بیمه رشد قابل توجهی خواهند داشت.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:ضریب نفوذ بیمه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *