RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

با شرایط نقد، نقد واقساط و اجاره به شرط تملیک صورت می گیرد

فروش ۱۳ ملک مازاد بانک شهر در مزایده

۱۷:۵ - ۱۳۹۸/۹/۲کد خبر: 293047
ایستانیوز: بانک شهر در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۳ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را با شرایط نقد ، نقد و اقساط و اجاره به شرط تملیک به فروش رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مهلت شرکت در مزایده این املاک از روز 18 آبان تا سوم آذرماه سال جاری تعیین شده است و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات و هماهنگی برای بازدید از محل و دریافت اوراق مزایده با پرداخت هزینه مربوطه و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت 9 صبح الی 16 به جزایام تعطیل رسمی به نشانی تهران، بلوار آفریقا، خیابان شهید ستاری، نبش خیابان مدیر، پلاک 2، طبقه اول، واحد 1 و2 شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش (کارگزار فروش) مراجعه کنند یا با تلفن‌های 2-88654581– 09101544399 و 09010480693 تماس بگیرند.
 
بر اساس این گزارش،  تحویل پاکت های پیشنهاد قیمت صرفاً در نشانی دفتر کارگزار و جلسه بازگشایی پیشنهادهای دریافتی با حضور اعضای کمیسیون معاملات بانک شهر و ناظران در روز دوشنبه چهارم آذرماه سال جاری ساعت 14 در نشانی تهران، میدان فردوسی، ساختمان مرکزی بانک شهر، طبقه همکف، سالن جلسات تشکیل و پیشنهادهای دریافتی مفتوح و قرائت خواهد شد. 
 
بر این اساس، حضور پیشنهاد دهنده یا نماینده رسمی وی در جلسه با ارائه معرفی نامه و اصل رسید تحویل پاکت پیشنهاد قیمت، آزاد و عدم حضور ایشان مانع برگزاری جلسه بازگشایی پیشنهادهای مزایده نخواهد بود.
 
متقاضی باید هزینه خرید پاکت های مزایده را به مبلغ 500 هزار ریال  به حساب شماره700787396228 بانک شهر شعبه مستقل مرکزی به نام شرکت مسکن و عمران تجارت آتیه کیش واریز و اصل رسید آن را برای دریافت اوراق مزایده تحویل کند.
 
متقاضی باید مبلغ سپرده معادل پنج درصد (5%) قیمت پایه مزایده اعلام شده در آگهی منتشره را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت چک بین بانکی (رمزدار) در وجه این شرکت تسلیم و رسید آن را در پاکت مربوطه قرارداده و تحویل دهد. 
 
رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی است و بهای پیشنهادی باید از حیث مدت زمان پرداخت و مبلغ مشخص، معین و بدون ابهام باشد و در پاکت لاک و مهر شده (سربسته) تسلیم  شود. 
 
املاک با وضعیت و اوصاف و شرایط موجود و اطلاعات مندرج در آگهی مزایده به فروش می‌رسد و پیشنهاد دهنده از وضع و شرایط ملک اطلاع کامل دارد و با علم و آگاهی کامل بر این موضوعات در مزایده شرکت کرده است و لذا حق هرگونه ادعا و اعتراض بعدی در این خصوص و تحت هر عنوان را از خود سلب خواهد کرد. 
 
مزایده گزار در انتخاب برگزیده مزایده، رد یا قبول پیشنهادهای دریافتی براساس صرفه و صلاح بانک و تا مرحله عقد قرارداد مختار است.بازدید از املاک با هماهنگی مقدور می‌باشد. در صورت دریافت انواع پیشنهادهای خرید، به صورت نقدی یا نقد و اقساط یا اجاره به شرط تملیک جهت یک ملک، مزایده‌گزار مختار است براساس صرفه وصلاح بانک نسبت به انتخاب برگزیده مزایده یا رد پیشنهادها اقدام کند. 
 
کمیسیون معاملات پس از بررسی شرایط شرکت کنندگان و احراز صحت روند انجام مزایده، بعد از تعیین برگزیدگان مزایده برابر آئین‌نامه معاملات بانک شهر، حداکثر ظرف مدت 7 روز کاری بعد از روز بازگشایی پیشنهادها از طریق شرکت مزایده‌گزار به ترتیب به برگزیدگان اول و دوم از طریق پست سفارشی دو قبضه ابلاغ کتبی می کند بنابراین چنانچه ابلاغ به هر دلیل از جمله استنکاف از دریافت از سوی مزایده‌گر یا غیره مواجه شود، تبعات آن برعهده مزایده‌گر خواهد بود و مزایده‎گزار هیچ گونه مسؤولیتی در قبال آن نخواهد داشت. 
 
 اعلام نتایج مزایده، برگزیده اول مکلف است از تاریخ ابلاغ کتبی ارسالی با پست سفارشی دو قبضه با مراجعه به شرکت مزایده‌گزارحداکثر ظرف مدت 20 روز نسبت به انعقاد قرارداد و واریز مبلغ مرحله اول ثمن معامله همزمان با انعقاد قرارداد و تودیع وثائق و تضامین قراردادی (ضمانت انجام تعهدات) اقدام کند و در صورت انقضای مدت مذکور، عدم انعقاد قرارداد و تودیع وثائق و تضامین قراردادی (ضمانت انجام تعهدات) از سوی مزایده‌گر به هر دلیل و تحت هر عنوان، انصراف از انجام معامله تلقی و سپرده برگزیده اول ضبط و توقیف می شود و مزایده‌گزار مراتب را به برگزیده دوم از طریق پست سفارشی دو قبضه ابلاغ کتبی می کند.
 
 عدم انعقاد قرارداد و تودیع وثائق و تضامین قراردادی (ضمانت انجام تعهدات) از سوی برگزیده دوم به هر دلیل و تحت هر عنوان، انصراف از انجام معامله تلقی و سپرده برگزیده دوم ضبط و توقیف می شود و برگزیده مزایده با امضای ذیل این برگه حق هرگونه ادعا و اعتراض را تحت هر عنوان از خود سلب و ساقط می کند. 
 
شرایط فروش در این مزایده به شرح زیر اعلام شده است:
 
 الف) به صورت نقد :1) حداقل 30 درصد ثمن معامله به صورت نقد، همزمان با انعقاد قرارداد.2) حداقل 40 درصد ثمن معامله همزمان با تحویل ملک (مجموعاً 70 درصد ثمن معامله).3) حداکثر 30 درصد باقیمانده از ثمن معامله همزمان با انتقال اسناد مالکیت در دفتر اسناد رسمی.
 
ب:نحوه پرداخت ثمن معامله به صورت اقساط (حداقل 12 ماه حداکثر 72 ماهه با نرخ سود سالیانه 18 درصد) :1)حداقل پیش پرداخت نقدی، همزمان با انعقاد قرارداد از 5 درصد تا30 درصد ثمن معامله و حداقل پرداخت همزمان با تحویل ملک از30 درصد تا 60 درصد ثمن معامله بشرح مندرج درجدول هر ملک .2) انتقال اسناد در دفتر اسناد رسمی پس از پرداخت کامل تمامی اقساط و تسویه حساب نهایی.
 
ج:نحوه پرداخت ثمن معامله به صورت اجاره به شرط تملیک (حداقل 12 ماه حداکثر 72 ماهه با نرخ سالیانه 18 درصد) :1) حداقل 40 درصد ثمن معامله به صورت نقد، همزمان با انعقاد قرارداد و تحویل ملک برا ی خریدهای جزئی یا تک.2)حداقل 20 درصد ثمن معامله به صورت نقد، همزمان با انعقاد قرارداد و تحویل ملک برای خریدهای 10 واحد به بالا یا خرید یک بلوک کامل از مجتمع.3) 
 
انتقال اسناد در دفتر اسناد رسمی پس از پرداخت کامل تمامی اقساط و تسویه حساب نهایی انجام خواهد شد. ضمن این که در فروش های اقساطی و اجاره به شرط تملیک در صورت تعیین مدت و تسویه کل ثمن معامله، کمتر از مدت 12 ماه شمسی، هیچ گونه سودی به ثمن معامله تعلق نخواهد گرفت. 
 
در فروش های اقساطی چنانچه مبلغ نقد پیش پرداخت برای ثمن معامله بیش از درصد های مندرج در جدول شماره یک و برای فروش های اجاره به شرط تملیک مبلغ نقد پیش پرداخت برای ثمن عامله بیش از درصدهای مندرج در بند «ج» باشد، به ازای هر 10 درصد  افزایش پرداخت نقدی، یک درصد به عنوان تخفیف از نرخ سود سالیانه 18 درصد  و حداکثر تا سقف 5 درصد از نرخ سود سالیانه 18 درصد کسر می شود. 
 
این گزارش حاکی است، بانک شهر با نماد شهر و با سرمایه در 15.572 میلیارد و 841 میلیون ریال از بانک های خصوصی فعال در بازار سرمایه کشور محسوب می شود.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک شهر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *