RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۴ آذر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

کانال مالی مشترک ایران و سوئیس؛ عملیاتی‌تر از اینستکس

شرایط دریافت بالاترین سقف وام مسکن

تمدید فرصت بخشودگی جرایم بدهکاران بانک مسکن

برنامه ریزی برای حفظ پایدار مشتریان ضروری است

نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا "

از شنبه ۱۶ آذر جشنواره یلدای ایران زمین آغاز می شود

روند افزایشی طلا قوت گرفت

رشد چهار درصدی شاخص بورس در هفته دوم آذر ماه

ضریب نفوذ بیمه ۲.۴ درصد است

ماموریت شعب بانک مسکن در طرح اقدام ملی

تلاش برای عبور از بحران

نگاه دولت در کنترل تورم، نگاه «تنظیم بازاری» است تا ریشه‌ای

رویکرد جزیره‌ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است

لایحه آزادسازی سهام عدالت به صحن مجلس می‌رود

پیام مدیر عامل بانک ملت به مناسبت روز دانشجو

انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا

آثار راه‌یافته به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد مشخص شد

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت روز بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بیمه میهن به مناسبت "روز بیمه"

پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز ملی بیمه

پیشنهاد تحول گرایانه ضرابیه برای افزایش سرعت قطار صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه سامان خطاب به بیمه گران: از استارت آپ ها غافل نشوید

پیام مدیر عامل بیمه آسماری به مناسبت روز بیمه

سرپرست معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه آرمان منصوب شد

کمک‌‎های بانک رفاه در حمایت از جامعه معلولان و خانواده‌های نیازمند

امکان صدور آنلاین کارت اعتباری در شعب بانک دی فراهم شد

۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۸/۲۵کد خبر: 293002
ایستانیوز:در راستای بهینه سازی زیر سیستم کارت اعتباری ، ارزش آفرینی و افزایش سرعت خدمت رسانی به مشتریان، امکان صدور برخط(آنلاین) کارت اعتباری در شعب بانک دی فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبرگفت:بانک دی به عنوان اولین بانک با استفاده از نرم افزار توسن موفق به پیاده سازی این سرویس شده و با ایجاد امکان اتصال برخط شعب به سامانه مکنا (مرکز کنترل و نظارت اعتباری)،زمان صدور کارت اعتباری از یک روز کاری به حدود ۱۰ دقیقه کاهش یافته است.
 
بخشی زاده با بیان اینکه دریافت استعلام از سامانه مکنا یکی از مراحل مهم در فرآیند صدور کارت اعتباری محسوب می شود، افزود: این استعلام به دو شیوه برون خط و برخط امکان پذیر است که صدور کارت اعتباری در شیوه برون خط به دلیل آف لاین بودن،  زمان بر بوده و هزینه های زمانی برای بانک در پی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش بانک دی در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان است،گفت: در سامانه برون خط مکنا، درخواست های ثبت شده شعب در مرکز واحد کارت فناوری اطلاعات تجمیع  و سپس  درخواست های شعب در قالب فایل در بازه های زمانی  مشخص از طریق FTP به سامانه مکنا ارسال میشد و پس از دریافت نتیجه در سیستم، ثبت می گردید در حالی که با اتصال بر خط شعب به سامانه مکنا، تمامی مراحل مربوط به استعلام از این سامانه شامل اعتبار سنجی، اعلام سقف اعتبار و اعلام شماره کارت از طریق وب سرویس فراهم و برای شعب قابل بهره برداری می باشد که با کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت کارت اعتباری اقدامی ارزش آفرین محسوب می شود.
 
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی همچنین راه اندازی این سرویس را گام بلندی در راستای اعطای تسهیلات خرد از طریق کارت اعتباری در شعب سراسر کشور دانست. گفتنی است، کارت اعتباری نوعی کارت پرداخت است که توسط بانک و با تائید سامانه مکنا (مرکز کنترل و نظارت اعتباری) صادر می شود و به دارنده آن این امکان را می دهد که بر پایه نوع قرارداد، بدون گذاشتن وجه نزد بانک، اقدام به دریافت اعتبار نموده و از طریق پایانه های مختلف حضوری و غیر حضوری، حداکثر تا سقف اعتباری اعطایی اعتبار خود را مصرف نموده و در پایان دوره بر اساس صورتحساب صادره، اقدام به پرداخت بدهی نماید.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *