RSS
امروز جمعه ، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

تثبیت شاخص بورس در کانال ۲ میلیون واحدی

ضرورت بسترسازی برای گسترش فین تک اسلامی

"وتجارت" به سود رسید

کلیه محصولات فولادی در بورس کالا عرضه می شود

تغییرات تازه در ساعات کار بورس؛ ماجرا از چه قرار است؟

پرداخت روزانه ۳میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه دربانک ملی

جزییات عرضه ۸.۹۹ درصدی سهام بانک سینا

پیام مدیرعامل به مناسبت یازدهمین سالگرد بانک توسعه تعاون

اهتمام ویژه بانک پارسیان به اجرای قانون رفع موانع تولید

دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی تصویب شد

جزییات طرح بخشودگی بدهی مشتریان بانک توسعه تعاون

رشد ۳۰۰ درصدی منابع بانک مهر ایران در ۳ سال

اعلام نرخ حق الوکاله بانک پارسیان در سال ۹۹

تراز بازار ثانویه ارز در ۴ ماهه امسال مثبت بود

بورس کالا هزینه معاملات املاک را کاهش می دهد

اتمام پذیره‌نویسی ۴۰۰۰ میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت

۳۰ درصد سهام عدالت چند؟

چگونگی اخذ مالیات از خانه های خالی اعلام شد

گام های بیمه سرمد حوزه شفاف سازی

اصلاح ۸ نقطه حادثه خیز به همت برنامه دوربرگردون

ثبات در بازار با ابزارهای سلبی امکان‌پذیر نیست

فاز اول توافق تجاری پکن و واشنگتن ادامه پیدا می کند؟

توضیحات بانک ملت درباره واریز وجوه فروش سهام عدالت

مدیر جدید امور بازرسی بانک کارآفرین معرفی شد

بررسی مشکلات نظام بانکی در نشست کمیسیون اقتصادی

امکان صدور آنلاین کارت اعتباری در شعب بانک دی فراهم شد

۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۸/۲۵کد خبر: 293002
ایستانیوز:در راستای بهینه سازی زیر سیستم کارت اعتباری ، ارزش آفرینی و افزایش سرعت خدمت رسانی به مشتریان، امکان صدور برخط(آنلاین) کارت اعتباری در شعب بانک دی فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبرگفت:بانک دی به عنوان اولین بانک با استفاده از نرم افزار توسن موفق به پیاده سازی این سرویس شده و با ایجاد امکان اتصال برخط شعب به سامانه مکنا (مرکز کنترل و نظارت اعتباری)،زمان صدور کارت اعتباری از یک روز کاری به حدود ۱۰ دقیقه کاهش یافته است.
 
بخشی زاده با بیان اینکه دریافت استعلام از سامانه مکنا یکی از مراحل مهم در فرآیند صدور کارت اعتباری محسوب می شود، افزود: این استعلام به دو شیوه برون خط و برخط امکان پذیر است که صدور کارت اعتباری در شیوه برون خط به دلیل آف لاین بودن،  زمان بر بوده و هزینه های زمانی برای بانک در پی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش بانک دی در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان است،گفت: در سامانه برون خط مکنا، درخواست های ثبت شده شعب در مرکز واحد کارت فناوری اطلاعات تجمیع  و سپس  درخواست های شعب در قالب فایل در بازه های زمانی  مشخص از طریق FTP به سامانه مکنا ارسال میشد و پس از دریافت نتیجه در سیستم، ثبت می گردید در حالی که با اتصال بر خط شعب به سامانه مکنا، تمامی مراحل مربوط به استعلام از این سامانه شامل اعتبار سنجی، اعلام سقف اعتبار و اعلام شماره کارت از طریق وب سرویس فراهم و برای شعب قابل بهره برداری می باشد که با کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت کارت اعتباری اقدامی ارزش آفرین محسوب می شود.
 
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی همچنین راه اندازی این سرویس را گام بلندی در راستای اعطای تسهیلات خرد از طریق کارت اعتباری در شعب سراسر کشور دانست. گفتنی است، کارت اعتباری نوعی کارت پرداخت است که توسط بانک و با تائید سامانه مکنا (مرکز کنترل و نظارت اعتباری) صادر می شود و به دارنده آن این امکان را می دهد که بر پایه نوع قرارداد، بدون گذاشتن وجه نزد بانک، اقدام به دریافت اعتبار نموده و از طریق پایانه های مختلف حضوری و غیر حضوری، حداکثر تا سقف اعتباری اعطایی اعتبار خود را مصرف نموده و در پایان دوره بر اساس صورتحساب صادره، اقدام به پرداخت بدهی نماید.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *