RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

عملکرد درخشان فعالیت های ارزی بانک ملی

۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۸/۱۳کد خبر: 291587
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: با وجود اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، عملکرد ارزی و بین الملل بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور درخشان بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر محمد رضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال و تبیین برنامه های راهبردی بانک در شش ماهه دوم 1398 با بیان این که شعب خارج از کشور این بانک به طور جدی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: همه فعالان اقتصادی می توانند از این خدمات استفاده کنند.
وی در ادامه به اهداف تازه تدوین شده برای بانک ملی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: کسب درآمد از محل کارمزد و جذب منابع ارزان قیمت به همراه کاهش هزینه سود پرداختی باید در دستور کار همه واحدها باشد، به طوری که  در نهایت به کاهش قیمت تمام شده پول منتهی شده و از این طریق بتوان تسهیلات بیشتری در اختیار فعالان اقتصادی قرار داد.
حسین زاده مشتری مداری را یکی از الزامات مهم بانکداری دانست و خاطرنشان کرد: نباید هیچ مشتری ناراضی از شعبه خارج شود، بنابراین روسای ادارات امور شعب و روسای شعب باید بر این موضوع به طور جدی نظارت کنند.
مدیرعامل بانک ملی به تحول رخ داده در این بانک با توسعه و معرفی محصولات به روز و جدید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گستره این خدمات در حال توسعه یافتن است و به زودی محصولات تازه ای نیز معرفی خواهد شد، اما مهمتر از تولید این محصولات، معرفی آنها به مشتریان به ویژه مشتریان بزرگ و سازمانی است.
او با تاکید بر این که نظام بانکداری به سمت دیجیتالی شدن در حال حرکت است، ادامه داد: خواسته وزارت امور اقتصادی و دارایی از ما نیز پیشگام بودن در این حوزه است؛ ضمن این که بانکداری دیجیتال، هزینه های بانکداری را نیز به شدت کاهش می دهد.
حسین زاده تحت وب شدن شعب بانک ملی ایران را انقلابی در این بانک خواند و گفت: طبیعی است که پیاده سازی یک سیستم جدید در گستره 3500 شعبه با بیش از 15 هزار کاربر، ممکن است اشکالاتی نیز داشته باشد، اما هیچ چیز نباید مانع ازخدمت رسانی درست و سریع به مشتری شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران ادغام شعب در مکان های ممکن و آزادسازی منابع حبس شده را لازم و اساسی خواند و اظهار کرد: کارهای زیربنایی بسیار خوبی در بانک انجام شده که یکی پس از دیگری رونمایی می شود و آثار آن هم در ظاهر بانک و هم در صورت های مالی نمایان خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *