RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سککوک، سامانه ای برای کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات

۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۷/۲۴کد خبر: ۲۸۹۹۶۹
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به تغییر رویه بانک ها از پرداخت نقد به ایجاد اعتبار برای مشتریان، گفت: در سامانه سککوک به جای پرداخت نقد به صاحبان کسب و کار اعتبار داده می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایشی با محوریت جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مطالبات غیر جاری که با حضور روسای ادارات امور و حوزه های تهران در سالن کنفرانس اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، افزود: راهکارهای متنوعی برای جذب منابع ارزان قیمت وجود دارد که ارائه خدمات متناسب با این نیاز و معرفی محصولات مختلف بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک در این بخش می تواند راه گشا باشد.
 
وی انتقال دانش، تجربه و تبین بخشنامه ها، دستورالعمل ها و اهداف به همکاران شاغل در شعب را از جمله وظایف روسای حوزه ها دانست و افزود: روسای حوزه ها به عنوان آخرین نقطه اتصال صف و ستاد می بایست از درک صحیح و درست کارکنان نسبت به امکانات و مزیت های رقابتی محصولات بانک اطمینان حاصل کرده و در تبین اهداف کلی بانک کوشا باشند.
 
اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این همایش مهمترین اهداف ایجاد حوزه ها را تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و همکاران، تبیین و تشریح بخشنامه ها، رسیدگی سریع به شکایات و نارضایتی ها، تقویت بعد نظارت و کنترل داخلی شعب، انتقال اختیارات ستاد به شعب، افزایش قدرت چانه زنی و مذاکره مسئولان شعب با مشتریان، گسترش دامنه بازار یابی واحدها، افزایش همگرایی بین صف و ستاد و افرایش قدرت تصمیم گیری و ریسک شعب دانست.
 
هادی سالار خیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز ضمن پاسخ به سوالات همکاران، گزارش مختصری از چگونگی تعیین شاخص ها بیان کرد. میر محمود موسوی رئیس اداره کل مدیریت استراتژیک بانک هم ضمن ارائه گزارشی، برنامه های جاری و آتی این اداره کل را تشریح کرد. در پایان این نشست نیز عضو هیات مدیره و مدیران امور ضمن شنیدن نقطه نظرات همکاران حاضر در جلسه به سوالات آنها پاسخ دادند و از حوزه های برتر با اهدای لوح قدردانی شد.



برچسب‌ها:بانک ملی، سککوک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *