RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آخرین اخبار

امکان صدور آنلاین کارت اعتباری در شعب بانک دی فراهم شد

بیمه آسیا و بانک تجارت، همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند

۱۰ میلیون خودرو و موتورسیلکت فاقد بیمه‌نامه هستند

تیم ملی کبدی با حمایت بانک صادرات قهرمان شد

نخستین واکنش بازار سهام به سهمیه‌بندی بنزین

موج‌سواری دلالان ارز با قیمت بنزین

احتمال افزایش سرمایه گل‌گهر به ۱۰ هزار میلیارد تومان

یارانه نقدی آبان فردا پرداخت می‌شود

قیمت سکه طرح جدیدبه ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید

قیمت دلار به ۱۱۷۰۰ تومان رسید

بانک مرکزی چین ۲۰۰ میلیارد یوآن نقدینگی به بازار تزریق کرد

کمتر از ۴۰ درصد پزشکان کارتخوان نصب کرده اند

فعالسازی رمز دوم کارت از طریق اینترنت بانک سینا هم فراهم شد

نشست آموزشی مشترک کارشناسان مالی شعب با مدیران ستاد بیمه سرمد برگزار شد

کاهش ۲۰۸ درصدی شاخص بورس

صدور آنلاین بیمه‌نامه در کشور شتاب بیشتری می گیرد

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی نحوه صدور ضمانت‌نامه‌های عهده دولت

تلاش مدیران بانک ملی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید

قرعه کشی جشنواره ۱۳۹۸ باشگاه مشتریان بانک سپه

افزایش ۴.۵ درصدی قیمت مسکن در تابستان

نرخ تورم تولیدکننده در فصل تابستان ۵۹.۹ درصد شد

گام‌های روشن بانک قرض الحسنه مهرایران برای ایجاد شفافیت

پرداخت ۲۰ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران به سیل زدگان

پرداخت خسارت به بیش از ۳ هزار موتورسوار زیان‌دیده

افزایش قیمت بنزین تاثیری روی عرضه در بورس ندارد

طبری: عدم توجه به اهمیت تجربه کاربری یکی از چالش های سازمان هاست

۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۷/۲۱کد خبر: 289829
ایستانیوز:پیمان طبری، مدیرعامل ایران کیش در دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری با اشاره به اینکه قانع کردن مدیران سازمانی که شناخت دقیقی بر کاربرمحور بودن سازمان ندارند یکی از مهمترین چالش های سازمانی است، اظهار داشت: این موضوع، اهمیت چنین کنفرانسی را دو چندان می کند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،وی خاطر نشان ساخت: یکی از اصول مهم در سازمانها تاکید براهمیت تجربه کاربری است، بنابراین درک تجربه کاربری و مراحل رسیدن به آن از طرف مدیران سازمانی اهمیت ویژه ای دارد.
 
طبری با اشاره به خلا موجود در سازمان ها دراینباره گفت: در حال حاضر بسیاری از سازمان ها تیم تجربه کاربری نداشته وظاهرا اعتقادی هم به آن ندارند و این یک ضعف بسیار مهم در هر سازمانی است.
 
مدیرعامل‌ ایران کیش دراین پنل‌ همچنین نیازبه سیاست‌گذاری‌های کلان دراین حوزه را یادآور شد.
 
طبری با تاکید براینکه با ورود به عصر دیجیتال توجه به این مبحث ضروری است اظهار کرد: امروز چگونگی استفاده از تکنولوژی‌های نوین، نگاه های جدیدی را نیز دراین زمینه طلب می کند. 
 
گفتنی است دومین کنفرانس طراحی تجربه کاربری با هدف طراحی تجربه کاربری، هم‌افزایی در جامعه طراحان تجربه کاربری برای یک انقلاب دیجیتال در نسل آینده در دانشگاه تربیت مدرس و با حضور مدیران و متخصصان دراین زمینه برگزار شد .
 
طراحی محصول، مدیریت محصول، طراحی تجربه کاربری و تدوین استراتژی‌های طراحی در حوزه اپلیکیشن‌هاووب‌سایت‌های حوزه فین‌تک به‌ عنوان مهم ترین محورهای این کنفرانس عنوان شده بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:ایران کیش
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *