RSS
امروز یکشنبه ، ۲۹ دی ۱۳۹۸
آخرین اخبار

درستکار مدیر روابط عمومی بانک آینده شد

جلسه کارگروه پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال پست‌بانک‌ایران

ارسال مرحله اول کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

دولت برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند

راهکارهای بهبودعملکردبانک ملی ایران

چرا آمار چک‌های برگشتی کاهش‌یافته است؟

شناسایی یک تروجان خطرناک بانکی

پیشنهاداتی برای نجات اقتصاد ایران

زیرساخت ورود هوش مصنوعی به بازار سرمایه آماده است

صندوق کالایی کشاورزی در بورس راه اندازی می شود

کارکرد ابزارهای مالی بورس کالا برای احیای بخش کشاورزی

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسید

عملیات بازار باز برای نخستین بار در کشور کلید خورد

رشد ۱۱۳ درصدی سود خالص بیمه سینا

ثبت نام‌بیش از۳۰۰ هزارنفرمشتری بانک تجارت ‌دربسترUSSD ایران کیش

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

تحول در سیاست‌های پولی و بانکی

فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو از ۲۹ دی ماه

رتبه جهانی صنعت بیمه در سال‌جاری افزایش یافته است

نرخ به ۱۳۰۵۰ تومان رسید

قدردانی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از بانک صادرات

چه کسانی از مالیات بر اجاره املاک معاف هستند؟

رشد ۱۰هزارو۵۱۷واحدی شاخص بورس

آغاز حسابرسی منابع و مصارف بازپرداخت اقساط مسکن مهر

پرداخت بیش از ۱۸۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در استانهای سیل‌زده

جشنواره بیمه سامان، فرصتی برای افزایش درآمد نمایندگان

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۷/۱۶کد خبر: 289637
ایستانیوز:مهمترین هدف شرکت های بیمه از برگزاری جشنواره، ارتقاء سطح فنی فروش و افزایش فروش بیمه های معرفی شده در جشنواره طبق استانداردها و بودجه برنامه ریزی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برگزاری جشنواره های فروش محصولات بیمه ای در تمام دنیا عامل انگیزشی فروش بیمه نامه است و در سال های اخیر سبب تغییر نگرش و تمرکز بر فروش بیمه در استان های مختلف کشور شده است.
 
جشنواره ها می تواند ابزارهای انگیزشی خوبی برای نمایندگان باشد، و در جریان برگزاری آنها، عملکرد نمایندگان رتبه بندی می شود تا مشخص گردد عملکرد هر نماینده تا چه اندازه به برنامه هدف گذاری شده نزدیک است و این رتبه بندی سبب می شود نمایندگان برای کسب جایزه ، برنامه ریزی شده ، مدون و منسجم حرکت کنند.
 
بیمه سامان اخیرا با معرفی جشنواره جدید بیمه های درمان و عمر برنامه ای برای افزایش درآمدنمایندگان خود نیز تدارک دیده است که این امتیاز علاوه بر کارمزدهای پرداختی به نمایندگان است.
 
با توجه به بازخوردهای مثبت جشنواره های بیمه سامان در سال های گذشته برگزاری پنجمین جشنواره این شرکت کلید خورده است چراکه در سال گذشته تاثیر چشمگیری در افزایش انگیزه و فروش شرکت داشته به طوریکه درخواستهای مکرری از سوی انها برای دریافت الگوریتمهای فروش و مشاوره صورت گرفته است.
 
در جشنواره اخیر بیمه سامان سه سطح فروش برای بیمه های درمان و عمر پیش بینی شده است و کسب هر امتیاز در این سه پاداش های قابل توجهی در برخواهد داشت.
 
به عبارت دیگر نماینده ای که هدف فروش پله های اول تا سوم را دارد نه تنها کارمزد هدف درمان و ۷۰درصدی عمر را دریافت می کند بلکه به ازای هدف محقق شده و تعداد صدور و وصول بیشتر حق بیمه های درمان به راحتی امکان رشد این دریافتی را در مدت اکران جشنواره دارد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *