RSS
امروز جمعه ، ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

بیمه آسیا تا ۱۴۰۰

دکتر مصطفوی سکاندار بیمه میهن شد

اولین آزمون مجازی صنعت بیمه برگزار شد

اعتماد مردم به بازار سرمایه را خدشه دار نکنید

تحلیل هفتگی صنایع بورسی

٦ روز تا عرضه نخستین ملک در بورس کالا

فروش اوراق سلف نفتی از یکشنبه ۲۶ مرداد

بورس تهران آماده پذیره‌نویسی از صندوق دارای دوم

رمز پویا جرائم مالی را کاهش داد

فروش ۶۲ میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران

نرخ ارز متعادل می‌شود

تعیین سقف ارزش کالای صادراتی برای دریافت‌کنندگان کارت بازرگانی

۵ محدودیت‌ معاملات گواهی حق‌تقدم تسهیلات مسکن بانک مسکن و ملی

افتتاح نیروگاه خورشیدی استان البرز با مشارکت بانک ملی ایران

جزییات طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار

مالیات خریداران سکه در سال ۹۸ تعیین شد

جزییات تغییر ساعت معاملات بورس تهران اعلام شد

اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره واریز مبلغ حاصل از فروش سهام عدالت

نرخ سود سپرده بانک‌ها نزد بانک مرکزی افزایش یافت

سود سهام‌داران بیمه‌‌کوثر پرداخت شد

نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با تسهیلات بانک صادرات

خدمات دستگاه های خودپرداز موسسه اعتباری ملل

ایجاد سازوکارهای تسهیل در خدمت رسانی به بیمه شدگان بیمه آرمان

تصویب افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی بیمه "ما"

رشد ۸۳ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه سرمد

جشنواره بیمه سامان، فرصتی برای افزایش درآمد نمایندگان

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۷/۱۶کد خبر: 289637
ایستانیوز:مهمترین هدف شرکت های بیمه از برگزاری جشنواره، ارتقاء سطح فنی فروش و افزایش فروش بیمه های معرفی شده در جشنواره طبق استانداردها و بودجه برنامه ریزی شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برگزاری جشنواره های فروش محصولات بیمه ای در تمام دنیا عامل انگیزشی فروش بیمه نامه است و در سال های اخیر سبب تغییر نگرش و تمرکز بر فروش بیمه در استان های مختلف کشور شده است.
 
جشنواره ها می تواند ابزارهای انگیزشی خوبی برای نمایندگان باشد، و در جریان برگزاری آنها، عملکرد نمایندگان رتبه بندی می شود تا مشخص گردد عملکرد هر نماینده تا چه اندازه به برنامه هدف گذاری شده نزدیک است و این رتبه بندی سبب می شود نمایندگان برای کسب جایزه ، برنامه ریزی شده ، مدون و منسجم حرکت کنند.
 
بیمه سامان اخیرا با معرفی جشنواره جدید بیمه های درمان و عمر برنامه ای برای افزایش درآمدنمایندگان خود نیز تدارک دیده است که این امتیاز علاوه بر کارمزدهای پرداختی به نمایندگان است.
 
با توجه به بازخوردهای مثبت جشنواره های بیمه سامان در سال های گذشته برگزاری پنجمین جشنواره این شرکت کلید خورده است چراکه در سال گذشته تاثیر چشمگیری در افزایش انگیزه و فروش شرکت داشته به طوریکه درخواستهای مکرری از سوی انها برای دریافت الگوریتمهای فروش و مشاوره صورت گرفته است.
 
در جشنواره اخیر بیمه سامان سه سطح فروش برای بیمه های درمان و عمر پیش بینی شده است و کسب هر امتیاز در این سه پاداش های قابل توجهی در برخواهد داشت.
 
به عبارت دیگر نماینده ای که هدف فروش پله های اول تا سوم را دارد نه تنها کارمزد هدف درمان و ۷۰درصدی عمر را دریافت می کند بلکه به ازای هدف محقق شده و تعداد صدور و وصول بیشتر حق بیمه های درمان به راحتی امکان رشد این دریافتی را در مدت اکران جشنواره دارد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *