RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

برنامه بانک ملی برای راه‌اندازی سککوک در اصفهان

۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۷/۱۵کد خبر: 289512
ایستانیوز:نشست معرفی سامانه سککوک در معاونت اقتصادی استانداری اصفهان با حضور قاضی عسگر معاون اقتصادی استانداری اصفهان، آزادی رییس امور شعب استان اصفهان، ضابطی معاون اداره کل بازاریابی بانک ملی، باقری مدیرعامل سککوک، مدیران ارشد اتاق بازرگانی، وزارت صمت، خانه صنعت و معدن و فعالان اقتصادی برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،نشست معرفی سامانه سککوک در معاونت اقتصادی استانداری اصفهان با حضور قاضی عسگر معاون اقتصادی استانداری اصفهان، آزادی رییس امور شعب استان اصفهان، ضابطی معاون اداره کل بازاریابی بانک ملی، باقری مدیرعامل سککوک، مدیران ارشد اتاق بازرگانی، وزارت صمت، خانه صنعت و معدن و فعالان اقتصادی برگزار شد.
 
در این نشست در خصوص ابعاد مختلف پلتفرم سککوک و راهکارهای ارائه شده درون پلتفرم و بررسی زمینه‌های همکاری بحث و تبادل نظر شد.
 
آزادی رییس امور شعب استان اصفهان در این نشست گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان واقعی و رونق تولید، راه‌اندازی سککوک در استان اصفهان را در اولویت قرار داده‌ایم و بانک ملی آمادگی خود را برای تامین مالی بنگاه‌ها در این پلتفرم اعلام کرده است.
 
ضابطی معاون اداره کل بازاریابی بانک ملی نیز در این نشست اعلام کرد: یکی از وظایف جدی بانک حمایت از تولیدکنندگان واقعی و پیگیری سیاست‌های کلان در حوزه تولید در سال رونق تولید است که در این راستا برنامه جدی بانک ملی در استان راه‌اندازی پلتفرم سککوک خواهد بود.
 
فردوس باقری مدیرعامل سککوک نیز درباره این نشست اظهار داشت: درباره ابعاد مختلف راه‌اندازی پلتفرم سککوک در این نشست با  فعالان اقتصادی مذاکره و قرار شد بحث پیگیری پلتفرم در استان اصفهان با جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد که با تجارب گسترده‌ای که جناب آقای آزادی در سطوح مختلف بانک ملی دارند، امیدواریم این پروژه سرعت کافی را داشته باشد.
 
وی افزود: در ابعاد مختلف ظرفیت‌های پلتفرم از جمله کاهش هزینه‌های تامین مالی، کاهش زمان در تامین مالی، ابزارهای توسعه بازار، تقویت سرمایه در گردش بنگاه‌ها و تهاتر، ظرفیت‌های سککوک را معرفی کردیم که با اقبال عمومی جمع مواجه شد.
 
باقری ادامه داد: نشست‌هایی نیز با بخش‌های مختلف اقتصادی با حضور رئیس امور شعب استان به صورت خصوصی برگزار و مشکلات آنها بررسی شد، همچنین نشستی با مدیران بانک ملی در استان برگزار شد که جلسات بسیار مفیدی بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:سککوک، بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *