RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ آبان ۱۳۹۸
آخرین اخبار

امکان صدور آنلاین کارت اعتباری در شعب بانک دی فراهم شد

بیمه آسیا و بانک تجارت، همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند

۱۰ میلیون خودرو و موتورسیلکت فاقد بیمه‌نامه هستند

تیم ملی کبدی با حمایت بانک صادرات قهرمان شد

نخستین واکنش بازار سهام به سهمیه‌بندی بنزین

موج‌سواری دلالان ارز با قیمت بنزین

احتمال افزایش سرمایه گل‌گهر به ۱۰ هزار میلیارد تومان

یارانه نقدی آبان فردا پرداخت می‌شود

قیمت سکه طرح جدیدبه ۴ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان رسید

قیمت دلار به ۱۱۷۰۰ تومان رسید

بانک مرکزی چین ۲۰۰ میلیارد یوآن نقدینگی به بازار تزریق کرد

کمتر از ۴۰ درصد پزشکان کارتخوان نصب کرده اند

فعالسازی رمز دوم کارت از طریق اینترنت بانک سینا هم فراهم شد

نشست آموزشی مشترک کارشناسان مالی شعب با مدیران ستاد بیمه سرمد برگزار شد

کاهش ۲۰۸ درصدی شاخص بورس

صدور آنلاین بیمه‌نامه در کشور شتاب بیشتری می گیرد

ابلاغ آیین‌نامه اجرایی نحوه صدور ضمانت‌نامه‌های عهده دولت

تلاش مدیران بانک ملی برای بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید

قرعه کشی جشنواره ۱۳۹۸ باشگاه مشتریان بانک سپه

افزایش ۴.۵ درصدی قیمت مسکن در تابستان

نرخ تورم تولیدکننده در فصل تابستان ۵۹.۹ درصد شد

گام‌های روشن بانک قرض الحسنه مهرایران برای ایجاد شفافیت

پرداخت ۲۰ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران به سیل زدگان

پرداخت خسارت به بیش از ۳ هزار موتورسوار زیان‌دیده

افزایش قیمت بنزین تاثیری روی عرضه در بورس ندارد

نحوه پیگیری عدم واریز یارانه مشتریان

۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۷/۳کد خبر: 287834
ایستانیوز: شعب بانکی می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیکی خود نسبت به بررسی دلیل عدم واریز یارانه نقدی مشتریان مراجعه کننده اقدام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در راستای عدالت اجتماعی و توزیع هدفمند یارانه‌ها از ابتدای سال جاری بر حذف یارانه افراد پر درآمد در سه دهک بالای درآمدی تاکید کرده و بر اساس روندی که از شهریور ماه آغاز شده تا به امروز حدود ۲۰۰ هزار خانواده از یارانه نقدی حذف شده‌اند، اما فرصتی برای پیگیری چرایی و اعتراض برای حذف یارانه قرار داده شده تا در صورت وجود اشتباه روند واریز یارانه ادامه پیدا کند؛ بر همین اساس هنگامی که پیامک قطع یارانه نقدی از سر شماره " Yarane" برای سرپرست خانوار ارسال می‌شود امکان بررسی و اعتراض وجود دارد؛ لازم به ذکر است که برای پیگیری قطع یارانه یا عدم واریز بدون پیامک نباید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه داشت و صرفا شهروندان باید به شعب بانک عامل خود مراجعه داشته باشند.
 
پست بانک ایران و برخی دیگر از بانک‌های دولتی و خصوصی در راستای مراجعه متعدد مشتریان به شعب برای پیگیری عدم واریز یارانه به دلیل دریافت پیامک قطعی یارانه یا عدم واریز یارانه بدون دریافت پیامک اطلاعیه را منتشر کرده‌اند که بر اساس آن کارمندان شعب بانک‌ها باید در صورت مراجعه مشتریان مبنی بر عدم واریز آخرین مرحله یارانه لازم است تا همکاران پس از اطمینان از عدم واریز یارانه به حساب‌های مشتری (با عنایت به عدم ارسال پیامک واریز) در صورتی که در سامانه EBANK.REFAHI.IR عبارت "قطعی" به نمایش درآید و در قسمت یارانه پرداختی نیز وجود نداشتد، آن مشتری توسط سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها از دریافت یارانه محروم شده، اما در صورتی که در سامانه مزبور عبارت "رد حساب" درج شده بود، جهت دریافت یارانه در مرحله بعد باید شماره حساب مشتری دوباره توسط شعبه در قسمت مربوط ثبت شود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *