RSS
امروز شنبه ، ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آخرین اخبار

شیوه های سنتی در بازار بیمه دیگر پاسخگو نیست

طرح متری مسکن در بورس کالا با جدیت دنبال شود

مزایای گواهی سپرده سکه طلا چیست؟

سرخابی ها به زودی وارد بازار سرمایه می شوند

بورس همچنان در میان بازارها می‌تازد

آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکت‌های بیمه اعلام شد

وصول ۲۶۸ هزار فقره چک در کشور

جزییات محدودیت‌ معاملات گواهی حق‌تقدم تسهیلات مسکن دو بانک

۹ کارگزار بانکی در بین ۲۰ کارگزاری برتر بورس

رفع انسداد منابع ارزی در بانک‌های خارجی با جدیت پیگیری شود

تورم سال ۹۹ چگونه مهار می‌شود؟

بازار منتظر موج جدید صعود قیمت طلا

آخرین وضعیت سهام عدالت متوفیان

جزئیات برنامه اصلاح ساختار بودجه

جزییات سهام شرکت‌های موجود در سبد سهام عدالت

خسارت ۲۶ هزار میلیاردی!

متوسط نرخ تورم ایران در ۳ دهه گذشته چقدر بوده است؟+نمودار

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس پذیرش شده‌اند

۳دلیل رشد پایه پولی در کشور چیست؟

ایران خودرو ۴۵ هزار خودروی دیگر پیش فروش می‌کند

بورس نقدینگی را به تولید تزریق می‌کند؟

قوی ترین سهام در سبد سهام عدالت است

کفایت نقدینگی دربازار بین‌بانکی

پایان سبز بورس در هفته دوم خرداد

احراز هویت غیرحضوری سجام چگونه انجام می‌شود؟

نحوه پیگیری عدم واریز یارانه مشتریان

۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۷/۳کد خبر: 287834
ایستانیوز: شعب بانکی می‌توانند با استفاده از سامانه الکترونیکی خود نسبت به بررسی دلیل عدم واریز یارانه نقدی مشتریان مراجعه کننده اقدام کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها در راستای عدالت اجتماعی و توزیع هدفمند یارانه‌ها از ابتدای سال جاری بر حذف یارانه افراد پر درآمد در سه دهک بالای درآمدی تاکید کرده و بر اساس روندی که از شهریور ماه آغاز شده تا به امروز حدود ۲۰۰ هزار خانواده از یارانه نقدی حذف شده‌اند، اما فرصتی برای پیگیری چرایی و اعتراض برای حذف یارانه قرار داده شده تا در صورت وجود اشتباه روند واریز یارانه ادامه پیدا کند؛ بر همین اساس هنگامی که پیامک قطع یارانه نقدی از سر شماره " Yarane" برای سرپرست خانوار ارسال می‌شود امکان بررسی و اعتراض وجود دارد؛ لازم به ذکر است که برای پیگیری قطع یارانه یا عدم واریز بدون پیامک نباید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه داشت و صرفا شهروندان باید به شعب بانک عامل خود مراجعه داشته باشند.
 
پست بانک ایران و برخی دیگر از بانک‌های دولتی و خصوصی در راستای مراجعه متعدد مشتریان به شعب برای پیگیری عدم واریز یارانه به دلیل دریافت پیامک قطعی یارانه یا عدم واریز یارانه بدون دریافت پیامک اطلاعیه را منتشر کرده‌اند که بر اساس آن کارمندان شعب بانک‌ها باید در صورت مراجعه مشتریان مبنی بر عدم واریز آخرین مرحله یارانه لازم است تا همکاران پس از اطمینان از عدم واریز یارانه به حساب‌های مشتری (با عنایت به عدم ارسال پیامک واریز) در صورتی که در سامانه EBANK.REFAHI.IR عبارت "قطعی" به نمایش درآید و در قسمت یارانه پرداختی نیز وجود نداشتد، آن مشتری توسط سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها از دریافت یارانه محروم شده، اما در صورتی که در سامانه مزبور عبارت "رد حساب" درج شده بود، جهت دریافت یارانه در مرحله بعد باید شماره حساب مشتری دوباره توسط شعبه در قسمت مربوط ثبت شود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *