RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

ریزش ۳۸۳۴ واحدی شاخص بورس

۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۶/۲۶کد خبر: 286378
ایستانیوز:معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با کاهش ۳۸۳۴ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۳۰۲ هزار و ۸۲ واحد به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که همه شاخص های معاملاتی در بازار سهام امروز با کاهش مواجه شدند.
 
بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۳۸۳۴) واحد کاهش معادل (۱.۲۵) درصد به ۳۰۲ هزار ۸۲ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با (۱۰۳۰) واحد افت معادل (۱.۲۵) درصد به ۸۱ هزار ۱۹۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۴۸۹) واحد کاهش معادل (۰.۵۶) درصد به ۸۶ هزار و ۳۶۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۳۲۷) واحد افت، معادل (۰.۵۶) درصد به ۵۷ هزار و ۸۱۵ واحد، شاخص آزاد شناور با (۴۲۰۰) واحد کاهش، معادل (۱.۲۰) درصد به ۳۴۶ هزار و ۷۳۸ واحد، شاخص بازار اول با (۳۰۲۱) واحد افت معادل (۱.۳۵) درصد به ۲۲۰ هزار ۲۷ واحد و شاخص بازار دوم با (۶۷۴۷) واحد کاهش معادل (۱.۰۹) درصد به ۶۱۲ هزار و ۱۴۶ واحد رسید.
 
از سویی دیگر جزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۶ نماد «فولاد با (۳۴۴) واحد، اخابر با (۲۱۶) واحد، کچاد با (۱۹۱) واحد، تاپیکو با (۱۸۵) واحد، کگل با (۱۸۳) واحد و وغدیر با (۱۷۳) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.
 
این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «انتشار و چاپ با ۶۰۳۷۱ واحد رشد معادل ۴.۷۸ درصد به یک هزار و ۳۲۴ واحد، وسایل ارتباطی با ۱۵۹ واحد افزایش معادل ۲.۰۹ درصد به ۷ هزار و ۸۱۱ واحد، دستگاه های برقی با (۳۳۲۶۸) واحد کاهش معادل (۲.۱۵) درصد به یک هزار و ۵۱۳ واحد، خودرو (۱۰۳۲) واحد افت معادل (۲.۴۳) درصد به ۴۱ هزار و ۳۹۱ واحد، ذغالسنگ با با (۲۹۳) واحد ریزش، معادل (۳.۱۵) درصد به ۹ هزار و ۲۷ واحد، تامین آب، برق و گاز با (۲۲) واحد کاهش معادل (۳.۲۳) درصد به ۶۷۳ واحد، محصولات چوبی با (۱۳۱۹۸) واحد افت معادل (۳.۷۵) درصد به ۳۴۴ هزار ۹۹۷ واحد» رسید.
 
در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «شلعاب، غنوش، چافست، وپترو، خمحور، ستران و کرازی»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کحافظ، ختراک، شگل، ختور، بنیرو، کفرا و وتوکا» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.
 
به این ترتیب، در پایان چهارمین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۶۵۵ هزار و ۲۴۸ نوبت معاملاتی، ۱۰ میلیارد و ۵۵۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۵ هزار و ۹۴۸ میلیارد تومان در بورس معامله شد.



برچسب‌ها:شاخص بورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *