RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بانک سینا، بانک حامی شرکت‌های دانش‌بنیان

۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۶/۱۶کد خبر: 285871
ایستانیوز:بانک سینا جزو بانک‌های پیشرو در حمایت از نوآوری‌ها و اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌آید و نسبت به تاسیس دفتر حمایت از نوآوری این بانک در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری، اقدام کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شناسایی، ایجاد و حمایت از نوآوری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌ عنوان یکی از سیاست‌گذاری‌های حوزه علم و فناوری محسوب می‌شود، به‌ طوری‌که این نوع از شرکت‌ها با استفاده از دانش خود می‌توانند با تولید محصول جدید و افزایش کیفیت محصول فعلی ارزش افزوده فراوانی ایجاد کنند.
 
با ایجاد و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از دانش نیروی انسانی و مهارت در تجاری‌سازی نوآوری‌ها و ایده‌ها، در فرآیندی دانشی و با بهره‌وری بالا می‌توان به ارائه محصولات تجاری و رقابت‌پذیر پرداخت و اقتصادی دانش‌بنیان که مزیت رقابتی هر اقتصاد ‌باشد را پایه‌ریزی کرد. به این ترتیب باید با پرورش اقتصاد دانش‌بنیان به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اثرگذار در توسعه پایدار اقتصادی گامی موثر در دستیابی به این مهم برداشت‌.
 
بی‌تردید تمام موارد فوق زمانی قابل دست‌یابی و تحقق است که نظام بانکی کشور، به عنوان رکن اساسی تامین مالی را در کنار خود داشته باشد. قطعا حمایت مالی نظام بانکی از نوآوری‌ها و ایده‌های دانش بنیان، به شکوفایی این بخش منجر می‌شود و تسریع‌گر تبدیل ایده‌ها و نوآوریهای به محصولات تجاری، خواهد بود.
 
بانک سینا جزو بانک‌های پیشرو در حمایت از نوآوری‌ها و اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌آید و نسبت به تاسیس دفتر حمایت از نوآوری این بانک در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری، اقدام کرده است.
 
به گزارش ایلنا، بانک سینا پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان را از سیاست‌های قطعی خود می‌داند و در همین راستا با معرفی صندوق نوآوری وشکوفایی، تاکنون 810 ضمانتنامه به مبلغ 1640 میلیارد ریال از سوی بانک سینا صادر شده که از این تعداد، 128 مورد به مبلغ 636 میلیارد ریال مربوط به 5 ماهه اول امسال است که رکورد مناسبی محسوب می شود. در بخش تسهیلات نیز 18 فقره به مبلغ 260 میلیارد ریال مصوب شده است و پرداخت خواهد شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک سینا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *