RSS
امروز یکشنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

حمایت تمام قد بانک رفاه از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

تحمیل خسارت به صادرکنندگان با ورود ایران به لیست سیاه FATF

راه خروج ایران از لیست سیاه FATF باز است

دستور جدید به وزیر بهداشت برای ریشه‌کنی ویروس کرونا

شرکت پارسیس آلومینیوم کویر یزد افتتاح شد

برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک ونظام‌های پرداخت درخرداد۹۹

خزانه جواهرات ملی تا پایان هفته جاری تعطیل است

حرکت نظام بانکی برای استقرار بانکداری دیجیتال

کاهش پرونده‌های فیشینگ از اواسط بهمن ماه

دریافت مجوز قبول اتکایی بیمه کوثر از بیمه مرکزی

بانک گردشگری تمام خدمات نظام بانکی را به مردم ارائه می کند

اطلاعیه پژوهشکده بیمه در خصوص برگزاری سخنرانی ها

انحصار بانک‌ها جوابگوی نیاز تولید نیست

پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۳ درصد رشد کرد

قیمت سکه طرح جدیدبه ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید

جزئیات فروش تعهدی در بورس

بورس ایران در آستانه 500 هزار واحدی شدن

آغاز ابزار جدید فروش تعهدی

پیش‌بینی روند قیمت‌ ارزدر روزهای آینده

رشد اقتصاد غیرنفتی و افت تورم به ۲۰درصد

علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد

تامین مالی بنگاه‌ها بیش از ۲۹۹.۹هزار میلیارد ریال

بانک مرکزی با هیجانات بازار هیجانی برخورد نمی‌کند

عدم انتشار لیست بدهکاران بزرگ به ضرر شرکت‌های بیمه‌ای است

بیمه‌نامه سایبری ریسک شرکت‌های بیمه‌ای را افزایش می‌دهد

«ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۶/۱۳کد خبر: 284804
ایستانیوز: بانک ملی ایران در طول ۹۱ سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست!
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می شوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.
 
«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.
 
در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.
 
بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده اند. «ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، می تواند همه پیشرفت های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی، ملی شو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *