RSS
امروز سه شنبه ، ۲۳ مهر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

آیین‌نامه‌ اجرایی قانون مبارزه با پولشویی ابلاغ شد

ایران کیش برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع می نشیند

همایش بررسی تجارب، چالش ها و راهکارهای توسعه بیمه های عمر و تأمین آتیه

بانک رفاه می تواند به گردش اقتصاد در کشور کمک کند

آغاز طرح چکاپ کارکنان بانک ایران زمین

نسخه جدید همراه بانک صادرات منتشر شد

تمدید تسهیلات بدهکاران بانکی بیش از ۵ سال ممنوع شد

فروش بلوک ۳۳ درصدی پارسیان تایید شد

عرضه اولیه ۲۵درصد از سهام آوا نوین

آغاز به کار صندوق بازارگردانی فولاد خوزستان از امروز

نواختن زنگ معاملات توسط مدیرعامل بورس تهران و سفیرسوئیس

تغییرات وجه تضمین قراردادهای آتی زعفران نگین و زیره سبز

تاثیر عملیات بازار باز در عملکرد صندوق های سرمایه گذاری

بانک ملی از سوی نماینده مبارکه در مجلس و استاندار تقدیر شد

خدمات ویژه بانک ملی ایران برای روشندلان

بسیج امکانات بانک توسعه تعاون ایلام برای ارائه خدمت به زواراربعین

ارزش پول ملی چگونه ۴۰ درصد افزایش یافت؟

تقدیر از مشتری وفادار و برنده جایزه طرح کیان بانک پارسیان

بازار سرمایه در انتظار انتشار گزارش‌های شش ماهه شرکت‌ها

کاهش وابستگی بودجه به نفت، دولت را پاسخگو می‌کند

شاهد کاهش نرخ تورم و رشد مثبت اقتصادی در کشور هستیم

رقابتی‌ترین کشورهای دنیا کدامند؟

آمریکا در چاه دلار می‌افتد؟

یارانه ثروتمندان، صرف قشر محروم شود

جدی شدن اصلاح روش تخصیص یارانه انرژی

«ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۶/۱۳کد خبر: 284804
ایستانیوز: بانک ملی ایران در طول ۹۱ سال حضور خود، محصولات متعددی را در اختیار مشتریانش قرار داده است، اما «ملی شو» که نمایشگاهی از خدمات جدید این بانک است را می توان به خودی خود یک محصول منحصر به فرد دانست!
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهم تر از ایجاد یک محصول، نحوه عرضه آن است؛ چه بسا خدمات و محصولاتی که روزانه در جهان تولید می شوند، اما کسی از وجود آنها خبر ندارد.
 
«ملی شو» که تا کنون دو بار بر پا شده است، محل بسیار جذابی برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران بوده، به طوری که اکنون به یک برند شناخته شده در نظام بانکی و حتی میان کاربران و مشتریان آنها تبدیل شده است.
 
در این رویداد، بخش قابل توجهی از دستاوردهای بانک ملی ایران به صورت چهره به چهره برای مخاطبان ارائه و تشریح شده است، به طوری که کاربر توانسته محصول را از نزدیک مشاهده و لمس کرده و آن را به صورت اختصاصی استفاده کند.
 
بسیاری از محصولات جدید بانک ملی ایران از جمله ربات آلفا، تسهیلات مسکن، بام سازمانی و شرکتی، سککوک، کیف پول، برداشت خودکار و BTM در این رویداد رونمایی شده اند. «ملی شو» به خوبی توانسته است دستاوردهای یک ساله بانک ملی ایران را زیر یک سقف جمع کرده و آن را به شکلی متفاوت و مخاطب پسند ارائه کند، به طوری که مخاطب حاضر در رویداد، می تواند همه پیشرفت های بانک ملی ایران را در مدتی کوتاه با چشم غیر مسلح ببیند!

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی، ملی شو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *