RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

پادکست های بانک ملی ایران را بشنوید

۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۶/۱۳کد خبر: 284754
ایستانیوز:«پادکست» های بانک ملی ایران را بشنوید بانک ملی ایران در ادامه توسعه روش های تعاملی خود با مخاطبان و مشتریان، راهکار تازه ای را به کار گرفته تا از این طریق پیامش را بهتر، سریعتر و دلچسب تر منتقل کند.
به گزارش پایگاه های مالی(ایستانیوز)، «پادکست» که مدت هاست در فضای رسانه ها ایجاد و به تازگی مورد استقبال بیشتر مردم، به ویژه دارندگان گوشی های هوشمند قرار گرفته است، به زودی جای خود را در میان رسانه های این بانک باز خواهد کرد.
 
این «پادکست» ها در دو قالب «موج ملی» و «کافه داستان» منتشر خواهند شد.
 
«موج ملی» هر دو هفته یک بار به مرور سر خط خبرهای اقتصادی و بانکی، معرفی خدمات بانک، برگزاری مسابقه از میان خدمات بانک، بیان نکات جذاب و اتفاقات جالب حوزه بانکی و ... خواهد پرداخت.
 
از سوی دیگر، مرکز ارتباطات مردمی بانک ملی ایران به شماره 64140-021 بخشی را برای دریافت پیام های مردمی اختصاص داده است. مخاطبان می توانند پاسخ به انتقادات، پیشنهادات و یا سوالات مطرح شده با این مرکز را در «پادکست» موج ملی دریافت کنند.
 
قالب دوم «پادکست» های بانک ملی ایران با عنوان «کافه داستان»، روایت دنباله داری از خاطره خوانی یک نوه و پدربزرگ است؛ پدربزرگی که سال ها کارمند این بانک بوده و اکنون خاطراتش از زبان نوه اش خوانده می شود. این مجموعه داستان دنباله دار را به یاد قصه های دوست داشتنی و خاطره انگیز "ظهر جمعه"، در روزهای جمعه هر هفته از وبسایت بانک ملی ایران بشنوید.
 
«پادکست» هایی که از سوی بانک ملی ایران تولید می شوند، علاوه بر سایت بانک، در کانال اپلیکیشن «بله» و نیز صفحه «اینستاگرام» بانک قابل شنیدن و ذخیره سازی هستند.
 
«پادکست» بسته فشرده ای است که می تواند در هر زمان و هر مکان شنیده شود و در کوتاه ترین زمان، حجم قابل توجهی از اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهد. بانک ملی ایران با طراحی راهکارهای تازه در قالب رسانه های دیجیتال، به دنبال حداکثر تعامل با مخاطبان است تا از این مسیر علاوه بر عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه کند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی، پادکست
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *