RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

عضو هیات مدیره بانک رفاه:

مفتخریم که بانک رفاه، بانک سلامت محور کشور است

۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۶/۶کد خبر: 284340
ایستانیوز: عضو هیات مدیره بانک رفاه در مراسم گرامیداشت روز پزشک گفت: بانک رفاه به واسطه تعامل تنگاتنگ با حوزه سلامت مفتخر است که خود را بانک سلامت محور کشور نام نهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، عضو هیات مدیره این بانک در مراسم گرامیداشت روز پزشک که با حضور تنی چند از مسئولان عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه، نهادهای فعال در حوزه سلامت و پزشکان برگزیده کشور برگزار شد، ضمن نکوداشت آئین روز پزشک از تلاش و مساعی جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: بانک رفاه سالیان درازی است که همگام و همسو با نظام سلامت کشور گام برمی‌دارد و به این بخش مهم کشور خدمات مختلف ارائه می‌دهد.
 
وی به تشریح ساختار سهامداری بانک رفاه پرداخت و خاطرنشان ساخت: بانک رفاه به مثابه یکی از زیرمجموعه‌های سازمان تأمین اجتماعی و در راستای ارائه خدمات روزآمد به جامعه ذی‌نفعان این سازمان، اقدام به تعریف و ارائه خدمات و محصولات نوین بانکی کرده و متناسب با شرایط و اقتضائات زمانی و محیطی، ساختار سازمانی خود را نیز تغییر داده است.
 
عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه یادآور شد: بانک رفاه با قریب به ۶ دهه قدمت در بخش‌های مختلف کشور خدمات متنوع مالی ارائه می‌دهد که مهم‌ترین مشتری و حوزه مورد توجه آن، نظام سلامت است.
 
وی استقرار بانکداری جامع در ساختار بانک را اقدامی برای تسهیل خدمات دهی به جامعه مخاطبان به ویژه حوزه سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: بانک رفاه به منزله یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های اجتماعی کشور با مطالعه، پژوهش و تحقیق و متناسب با تغییر و تحولات ایجاد شده در کسب و کارهای موجود، اقدام به شناسایی نیازهای حوزه سلامت کرده است.
 
رحمتی افزود: بانک رفاه در این زمینه خدمات مختلفی از جمله طرح "مهر سلامت" و "سپیدان" را طراحی و ارائه کرده و بخش مهمی از پورتفوی مصارف خود را به جامعه مشتریان اختصاص داده است. بانک همچنین در این بخش با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود منشأ اثر بوده است.
 
عضو هیات مدیره بانک رفاه  به سیر تحولات صورت پذیرفته در صنعت بانکداری دنیا پرداخت و گفت: بانک رفاه با هدف به روز رسانی اقدام به تغییر ساختار سازمانی نموده و با دسته بندی، طبقه بندی و تعریف مجدد از طیف مشتریان، خدمات متناسب با هریک را تعریف کرده است. یکی از این اقدامات، استقرار مرکز نوآوری بانک با هدف بهره‌گیری از ظرفیت فین‌تک‌ها برای ارائه خدمات به نظام سلامت کشور است.
 
عضو هیات مدیره بانک رفاه در ادامه به حضور بانک در تحول نظام سلامت پرداخت و گفت: بانک طی چهار سال اخیر حدود ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات بابت طرح تحول نظام سلامت ارائه کرده است. این بانک همچنین بیش از ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های مختلف به جامعه پزشکی اعطا کرده است.
 
وی خاطر نشان ساخت: بانک رفاه همچنین حدود ۷ هزار میلیارد ریال بابت ۱۲ طرح بیمارستانی و تجهیز مراکز درمانی در سراسر کشور اختصاص داده است. همچنین مشارکت در احداث ۳ بیمارستان استراتژیک در نقاط مختلف کشور از جمله اقدامات انجام شده یا در دست اقدام بانک است.
 
رحمتی در پایان ضمن ابراز خرسندی از خدمتگزاری به جامعه پزشکی کشور خواستار مشارکت و همفکری جامعه پزشکی در طراحی خدمات به نظام سلامت کشور شد. در خاتمه این مراسم با اهدای لوح سپاس از حضور اثربخش بانک رفاه در بخش سلامت کشور قدردانی شد. بانک رفاه همچنین از تنی چند از پزشکان بیمارستان میلاد قدردانی کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *