RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

«شپاکسا» برای ۶ماه فعالیت سود ۷۴۲ریالی اعلام کرد

۱۳:۸ - ۱۳۹۸/۶/۲کد خبر: 284069
ایستانیوز: شرکت پاکسان در صورت های مالی ۶ماهه، سود هرسهم را ۷۴۲ریال اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت پاکسان در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۷۴۲ریال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال مالی۱۳۹۷ معادل ۳۱۰درصد افزایش یافته است.
 
در این گزارش سود عملیاتی یک هزار و ۵۱میلیارد ریال، سود خالص ۸۰۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره یک هزار و ۲۳۷میلیارد ریال منتشر شده است.
 
فروش «شپاکسا» در این دوره به ۴۸هزار و ۹۳۷تن انواع محصولات به ارزش ۳هزار و ۸۰۳میلیارد و ۸۲۸میلیون ریال بالغ شده که سود ناخالص از این محل به یک هزار و ۱۰۸میلیارد ریال رسیده است.
 
این شرکت پیش بینی کرده است که برای دوره مالی ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸، فروش خود را به ۸۸هزار و ۳۰۸تن و به مبلغ ۷هزار و ۸۹۰میلیارد و۱۵۱میلیون ریال برسد.
 
در اهداف این شرکت اعلام شده است که با توجه به باورها و پیش بینی فعلی مدیریت، تحقق اهداف فروش براساس پیش بینی برای سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ با توجه به افزایش نرخ های تصویب شده برای محصولات نهایی و همچنین به کارگیری حداکثر توان رقابتی و حضور فعال در بازار، قابل دستیابی خواهد بود، شایان ذکر است با توجه به برخی ریسک ها و مفروضات غیر قطعی نتایج واقعی ممکن است متفاوت از نتایج مورد انتظار باشد.
 
نرخ خرید مواد اولیه در سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ با توجه به تغییرات نرخ ارز و شرایط تورمی بازار پیش‌بینی می‌شود که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به آخرین خریدهای سال جاری افزایش داشته باشد که با توجه به شرایط حاکم بر فضای اقتصادی کشور، ممکن است نتایج، خارج از انتظارات فعلی باشند.
 
به گزارش سنا، سایر برنامه های اعلام شده این شرکت که مهم‌ترین استراتژی آن است شامل: ۱- تولید مواد اولیه وارداتی در داخل شرکت جهت صرفه جویی ارزی و کاهش اثر تحریم‌ها است که در چند زمینه نیز موفق به تولید مواد اولیه مورد نیاز شده ایم. ۲- افزایش سهم بازار محصولات با اولویت توسعه محصولات صنعتی ۳- تدوین استراتژی های جدید در خصوص مدیریت برند از طریق بازاریابی و تبلیغات ۴-در راستای ساماندهی و استفاده بهینه از منابع سرمایه ای ثابت، شرکت در نظر دارد ‌زمین واقع در احمد آباد خود را در سال مالی جاری به فروش برساند که بر اساس قیمت کارشناسی درآمد حاصل از فروش آن در حدود ۸۰ میلیارد ریال خواهد بودکه تاثیر آن در بودجه ۶ ماهه دوم سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ لحاظ شده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *