RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

پاسخ مدیران بانک مسکن به سوالات مردمی

۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۶/۲کد خبر: 284045
ایستانیوز: مدیران بانک مسکن در هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط بین مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت هفته دولت، مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای ۲ تا ۵ شهریور ماه به سوالات گوناگون مردم در حوزه فعالیت‌های بانک مسکن پاسخ می‌دهند.
 
مطابق با جدول زمان‌بندی طراحی شده عموم مردم می‌توانند سوالات مختلف خود را در ارتباط با دستورالعمل‌ها وبخشنامه‌های بانک مسکن در روز شنبه ۲ شهریور ماه سال جاری به صورت تلفنی با مدیر مربوطه مطرح کنند.مدیر امور طرح وبرنامه مسکن به همراه رییس اداره کل سازمان و روش ها در این روز در ساعات ۱۰:۳۰ تا ۱۲ به سوالات مطرح در این حوزه پاسخ خواهند داد.
 
مشتریان بانک مسکن وسایر افراد می‌توانند سوالات خود در خصوص مشکلات مرتبط با شعب و امور حقوقی و وصول مطالبات را با مدیر امور استان ها و بازاریابی و رییس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک مسکن مطرح کنند؛زمان حضور این دو مسئول بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ یکشنبه ۳ شهریور ماه خواهد بود.
 
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن به همراه رییس اداره کل بانکداری الکترونیک این بانک نیز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ روز دو شنبه ۴ شهریور ماه در مرکز ارتباط با متشریان بانک مسکن آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان وعموم مردم در ارتباط با خدمات الکترونیکی بانک مسکن هستند.
 
همچنین، مدیر امور اعتباری بانک مسکن در روز سه شنبه ۵ شهریور ماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲، به همراه روسای ادارات کل اعتبارات و تامین مالی و تسهیلات تبصره ای آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص مسائل مختلف از جمله تسهیلات بدون سپرده مسکن هستند.
 
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم هستند اما حضور مدیران این بانک به مناسب هفته دولت در این مرکز،دو مزیت عمده به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به شناسایی و پیگیری سریعتر مشکلات احتمالی و نارسایی‌های مربوط به محصولات و خدمات بانک مسکن به منظور ارایه خدمات بهتر وبهینه به مشتریان اشاره کرد؛مزیت دیگر این امر آشنایی مدیران با نیازها و درخواست‌های مشتریان در مواردی است که که این درخواست‌ها در سبد خدمات بانک مسکن وجود ندارد؛ با حضور مدیران بانک مسکن در این مرکز این نیازها با سرعت بیشتری شناسایی می‌شود؛ همچنین در صورتی که مشتریان و عموم مردم سوالاتی تخصصی‌تر داشته باشند که نیاز به پاسخگویی مدیران باشد در هفته آینده این امکان به واسطه حضور مدیران بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان فراهم خواهد شد.
 
شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن ۱۸۳۰ و هموطنان ساکن در سایر شهرها با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *