RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

بلژیک به اینستکس پیوست

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

عرضه در بورس شدت گرفت قیمت‌ها پایین آمد

هزینه خرید وام مسکن به زیر ۱۰ میلیون برگشت

نگاهی به عملکرد صادراتی ایران در ۲۰۱۹

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به وقت اضافه کشید

بانک ملت تغییرات هیات مدیره را روی کدال قرار داد

۵۱۸ میلیون سهم بیمه تعاون عرضه می شود

همکاری بیمه پاسارگاد در طرح پژوهشی کاربردی با همکاری پژوهشکده بیمه

پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت پالایش نفت بندرعباس در شعب منتخب بانک ملت

هزینه تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام چقدر است؟

نقش خلق پول و هدایت اعتبار در اقتصاد

تلاش برای مبادلات بانکی بدون سوئیفت و دلار

مالیات ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی ۴ درصد کاهش می‌یابد

شاخص بورس از کانال ۳۰۰ هزار واحد سقوط کرد

روابط بانکی بدون سوئیفت برقرار شده است

راهکارهای مشارکت در زنجیره تولید، ایجاداشتغال و تامین پروتین

کاهش ۲.۶ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی

آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۷ از آبان ماه

تقویت تامین مالی صنعت نفت در بورس انرژی

مهمترین رویداد بازار جهانی طلا در سال ۲۰۱۹

آموزش الفبای بانکی با طرح «سپهر دانش‌» بانک صادرات

بانک جدید توسعه راه اندازی می شود

قیمت طلا، دلار و سکه امروز شهریور ۲۷

چه کسانی باید منتظر حذف یارانه‌ها باشند؟

راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه کوثر

۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۵/۳۱کد خبر: 284001
ایستانیوز: باشگاه مشتریان بیمه کوثر به‌منظور افزایش رضایت بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار راه‌اندازی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمدرضا عصاری گفت: بیمه‌گذاران شرکت که در این باشگاه عضو می‌شوند، خدمت ویژه‌ای دریافت می‌کنند و فرصت استفاده از مزایای منحصربه‌فردی همچون بهره‌مندی از تخفیف خرید و دریافت درصدی از مبلغ خرید به‌عنوان اعتبار برایشان ایجاد می‌شود.
 
مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر با بیان اینکه در باشگاه مشتریان هر یک از بیمه‌گذاران عضو باشگاه با توجه به میزان امتیازی که به‌دست می‌آورند می‌توانند به‌عنوان اعضای ویژه، طلایی، نقره‌ای، برنزی و معمولی از مزایای خاص هر یک از این گروه‌ها بهره‌مند شوند، خاطرنشان‌‌کرد: کسب امتیاز و قرار گرفتن در هر گروه با توجه به میزان مشارکت اعضای باشگاه در فعالیت‌های مختلفی همچون تمدید بیمه‌نامه، معرفی به دوستان، شرکت در نظرسنجی، خرید برخط، تکمیل حساب کاربری باشگاه و ... صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه مشتریان گروه ویژه از مزایایی همچون 50 تا 75 درصد تخفیف در خرید پوشش‌های بیمه‌ای عمرو‌سرمایه‌گذاری، درمان خانواده، هزینه‌های حقوقی، ودیعه مستاجر، آتش‌سوزی منزل مسکونی، حوادث انفرادی، صندوق عقب اتومبیل و ... بهره‌مند می‌شوند، تصریح‌کرد: اعضای گروه طلایی نیز می‌توانند در خرید این بیمه‌نامه‌ها از 20 تا 60 درصد تخفیف برخوردار شوند.
 
مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه ‌کوثر افزود: در گروه نقره‌ای، 15 تا 60 درصد تخفیف برای خرید پوشش‌های مختلف بیمه‌ای در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه اعضای معمولی باشگاه نیز در خرید این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند از تخفیف 5 تا 55 درصدی برخوردار شوند.
 
احمدرضا عصاری با تاکید بر اینکه باشگاه مشتریان فرصت‌هایی را برای بیمه‌گذاران‌ فراهم می‌کند که علاوه بر استفاده از انواع پوشش‌های بیمه‌ای شرکت، بتوانند از خدمات مختلف دیگر نیز به شکل رایگان و یا با تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند، اظهارکرد: در این باشگاه، اعتبارهایی نیز برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم. مشتریان پس از عضویت در باشگاه، درصدی از خریدشان به‌عنوان اعتبار به آن‌ها تعلق می‌گیرد و با توجه به اعتبار کسب‌شده می‌توانند از خدمات معمولی، یک ستاره، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ‌ستاره استفاده کنند، ضمن اینکه امکان استفاده از نرخ‌دهی رشته‌های مختلف بیمه‌ای با توجه به ستاره‌های کسب شده میسر است.
 
وی با ذکر مثالی در این باره گفت: در خدمات پنج‌ستاره، اعضای باشگاه از مزیت‌هایی همچون ارایه خدمات صدور در محل و خارج از نوبت، ارایه رایگان بیمه‌نامه‌های جدید و لوکس، افزایش مهلت پرداخت در تمدید بیمه‌نامه و ... بهره‌مند می‌شوند و امکان استفاده از امکانات رفاهی، سفرهای زیارتی، اقامت در هتل‌ها و ... را نیز خواهند داشت.
 
مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه کوثر یادآورشد: این باشگاه با همکاری معاونت‌های برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و فنی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت سی‌کلاب به بهره‌برداری رسید.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *