RSS
امروز شنبه ، ۳ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سکه طرح جدید ۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان

شاخص بورس ۴۷۸ هزار واحدی شد

تخصیص و تامین اعتبارات خرد در بانک رسالت

سپرده‌های ارزی در بانک‌ها ۱۱درصد رشد کرد

بانک سامان قهرمان لیگ فوتسال کارگری شد

حضور قدرتمند بیمه سامان در نمایشگاه گردشگری

بیمه نوین بیش از۷۶۰میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد

جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی در بیمه آسیا

تقدیر مشاور وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران

کاهش ۳۶ هزار میلیاردی مطالبات غیرجاری بانک کشاورزی

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پزشکان در سامانه پایانه فروش

اعتباری ملل ۲۵۶ ریال سود محقق کرد

جمعیت پیر، بزرگترین چالش اقتصادی ژاپن در چهار دهه آینده

تامین مالی ۵۰هزار میلیارد تومانی تولید از بستر بورس کالا

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت مسکن در سال۹۹

رفع موانع بانکی برای فعالان اقتصادی ایران و هندوستان

بانک مهر ایران؛ بانک بدون بهره بانک سودآور

پاسخ به دغدغه‌های مالیاتی ۹۹

مردمی کردن اقتصاد با فروش سهام دولت از طریق صندوق‌ها

«همراه بانک» بانک ملی ایران بروزرسانی شد

برگزاری مجمع بانک دی در ۸ اسفند ماه

انجام معاملات مربوط به عملیات بازار باز

جزییات آیین‌نامه جدید بیمه‌های درمان شورای عالی بیمه

کارکردهای توافق‌نامه بازخرید منطبق با شریعت اسلامی در بازارهای پول و سرمایه

قیمت طلای جهانی رکورد جدیدی زد

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

۱۴:۸ - ۱۳۹۸/۵/۲۸کد خبر: 283918
ایستانیوز: بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سامان رسانه، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
 
گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *