RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

بلژیک به اینستکس پیوست

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

عرضه در بورس شدت گرفت قیمت‌ها پایین آمد

هزینه خرید وام مسکن به زیر ۱۰ میلیون برگشت

نگاهی به عملکرد صادراتی ایران در ۲۰۱۹

خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به وقت اضافه کشید

بانک ملت تغییرات هیات مدیره را روی کدال قرار داد

۵۱۸ میلیون سهم بیمه تعاون عرضه می شود

همکاری بیمه پاسارگاد در طرح پژوهشی کاربردی با همکاری پژوهشکده بیمه

پرداخت سود قطعی اوراق مشارکت پالایش نفت بندرعباس در شعب منتخب بانک ملت

هزینه تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام چقدر است؟

نقش خلق پول و هدایت اعتبار در اقتصاد

تلاش برای مبادلات بانکی بدون سوئیفت و دلار

مالیات ارزش افزوده واردات کالاهای اساسی ۴ درصد کاهش می‌یابد

شاخص بورس از کانال ۳۰۰ هزار واحد سقوط کرد

روابط بانکی بدون سوئیفت برقرار شده است

راهکارهای مشارکت در زنجیره تولید، ایجاداشتغال و تامین پروتین

کاهش ۲.۶ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی

آغاز پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۷ از آبان ماه

تقویت تامین مالی صنعت نفت در بورس انرژی

مهمترین رویداد بازار جهانی طلا در سال ۲۰۱۹

آموزش الفبای بانکی با طرح «سپهر دانش‌» بانک صادرات

بانک جدید توسعه راه اندازی می شود

قیمت طلا، دلار و سکه امروز شهریور ۲۷

چه کسانی باید منتظر حذف یارانه‌ها باشند؟

اخذ ایزو ۱۰۰۰۲ برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

۱۴:۸ - ۱۳۹۸/۵/۲۸کد خبر: 283918
ایستانیوز: بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو ۱۰۰۰۲ شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سامان رسانه، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ شد. در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.
 
گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *