RSS
امروز شنبه ، ۳ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سکه طرح جدید ۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان

شاخص بورس ۴۷۸ هزار واحدی شد

تخصیص و تامین اعتبارات خرد در بانک رسالت

سپرده‌های ارزی در بانک‌ها ۱۱درصد رشد کرد

بانک سامان قهرمان لیگ فوتسال کارگری شد

حضور قدرتمند بیمه سامان در نمایشگاه گردشگری

بیمه نوین بیش از۷۶۰میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد

جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی در بیمه آسیا

تقدیر مشاور وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران

کاهش ۳۶ هزار میلیاردی مطالبات غیرجاری بانک کشاورزی

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پزشکان در سامانه پایانه فروش

اعتباری ملل ۲۵۶ ریال سود محقق کرد

جمعیت پیر، بزرگترین چالش اقتصادی ژاپن در چهار دهه آینده

تامین مالی ۵۰هزار میلیارد تومانی تولید از بستر بورس کالا

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت مسکن در سال۹۹

رفع موانع بانکی برای فعالان اقتصادی ایران و هندوستان

بانک مهر ایران؛ بانک بدون بهره بانک سودآور

پاسخ به دغدغه‌های مالیاتی ۹۹

مردمی کردن اقتصاد با فروش سهام دولت از طریق صندوق‌ها

«همراه بانک» بانک ملی ایران بروزرسانی شد

برگزاری مجمع بانک دی در ۸ اسفند ماه

انجام معاملات مربوط به عملیات بازار باز

جزییات آیین‌نامه جدید بیمه‌های درمان شورای عالی بیمه

کارکردهای توافق‌نامه بازخرید منطبق با شریعت اسلامی در بازارهای پول و سرمایه

قیمت طلای جهانی رکورد جدیدی زد

استقبال گسترده از فعالیت کانون جوانه های بانک ملی در فضای مجازی

۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۵/۲۷کد خبر: 283809
ایستانیوز: فعالیت های کانون جوانه های بانک ملی ایران در فضای مجازی به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این کانون که به محلی برای آموزش و فرهنگ سازی مسائل اقتصادی به نوجوانان تبدیل شده است، توانسته با ارائه مفاهیم به شکلی ساده و مورد پسند رده سنی هدف در فضای مجازی، به خوبی نظر آنها را جلب کند.
 
در حال حاضر صفحه اینستاگرام کانون جوانه های بانک ملی ایران حدود ۲۰ هزار نفر دنبال کننده دارد. در این صفحه علاوه بر اخبار تصویری مرتبط با کانون، انواع فیلم، انیمیشن، داستان و مسابقات مرتبط با مخاطبان نیز منتشر می شود.
 
تعداد بازدید از ویدئوهای صفحه اختصاصی این کانون در آپارات نیز به بیش از ۲۲ هزار بار رسیده است. این ویدئوها اغلب با هدف ارائه مفاهیم اقتصادی و نیز محصولات ارائه شده توسط کانون تهیه و منتشر شده است.
 
کانون جوانه های بانک ملی ایران که از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده، در تلاش است با به کارگیری شیوه ها و ابزارهای مختلف از جمله بازی، سرگرمی، مشارکت در برگزاری رویدادها، برپایی مسابقه و جشنواره و اردو، مخاطبانش را هر چه بیشتر با مفاهیم حوزه پولی و بانکی آشنا کند.
 
 
کانال کانون جوانه های بانک ملی ایران در اپلیکیشن «بله» که با اهداف فوق فعالیت می نماید  هم اکنون بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر عضو دارد. در این کانال مفاهیم تولیدی درقالب عکس، متن و فیلم منتشر می گردد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *