RSS
امروز شنبه ، ۱۶ آذر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

کانال مالی مشترک ایران و سوئیس؛ عملیاتی‌تر از اینستکس

شرایط دریافت بالاترین سقف وام مسکن

تمدید فرصت بخشودگی جرایم بدهکاران بانک مسکن

برنامه ریزی برای حفظ پایدار مشتریان ضروری است

نگاهی به محصول جدید نیسان " آریا "

از شنبه ۱۶ آذر جشنواره یلدای ایران زمین آغاز می شود

روند افزایشی طلا قوت گرفت

رشد چهار درصدی شاخص بورس در هفته دوم آذر ماه

ضریب نفوذ بیمه ۲.۴ درصد است

ماموریت شعب بانک مسکن در طرح اقدام ملی

تلاش برای عبور از بحران

نگاه دولت در کنترل تورم، نگاه «تنظیم بازاری» است تا ریشه‌ای

رویکرد جزیره‌ای بزرگترین معضل صنعت بیمه است

لایحه آزادسازی سهام عدالت به صحن مجلس می‌رود

پیام مدیر عامل بانک ملت به مناسبت روز دانشجو

انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا

آثار راه‌یافته به جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد مشخص شد

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت روز بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بیمه میهن به مناسبت "روز بیمه"

پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز ملی بیمه

پیشنهاد تحول گرایانه ضرابیه برای افزایش سرعت قطار صنعت بیمه

مدیرعامل بیمه سامان خطاب به بیمه گران: از استارت آپ ها غافل نشوید

پیام مدیر عامل بیمه آسماری به مناسبت روز بیمه

سرپرست معاونت فنی بیمه های اشخاص بیمه آرمان منصوب شد

کمک‌‎های بانک رفاه در حمایت از جامعه معلولان و خانواده‌های نیازمند

هشدار بانک ملی نسبت به کلاهبرداری‌های پیامکی حذف یارانه

۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۵/۲۳کد خبر: 283669
ایستانیوز: بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک های تلفن همراه مبنی بر این که یارانه شما قطع شده است، هشدار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اخیرا کلاهبرداران در برخی از مناطق محروم و دور افتاده کشور در شگردی جدید، پیامکی با این عنوانکه «یارانه شما قطع شده است و جهت اطلاع از یارانه خود به لینک زیر مراجعه فرمایید» از طریق تلفن همراه به مردم ارسال می کنند و با این روش نسبت به سوءاستفاده از حساب مشتریان بانکی اقدام می کنند.
 
در این روش، برخی از مشتریان بدون در نظر گرفتن مخاطرات موجود به آدرس دریافتی مراجعه و اطلاعات حساب و کارت خود نظیر رمز دوم و CVV2 را ثبت نموده که سارقان و کلاهبرداران پس از جمع آوری اطلاعات مشتریان حساب های آنها را تخلیه می کنند.
 
بانک ملی ایران از هموطنان و مشتریان عزیز تقاضا دارد برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی و متضرر شدن، به هیچ عنوان این گونه تماس ها را ترتیب اثر نداده و در صورت دریافت این گونه پیامک های مشکوک هوشیاری لازم را داشته باشند و مراتب را به حراست بانک و یا مسئولان انتظامی گزارش دهند.
 
بر این اساس بانک ملی ایران تاکید می کند مشتریان گرامی برای پیشگیری از کلاهبرداری های احتمالی و متضرر شدن، اپلیکیشن 60 را از طریق سایت بانک ملی ایران نصب و راه اندازی کنند.
 
 بانک ملی ایران اﺳﺘﻔﺎده از اپلیکیشن ﮐﺎرﺑﺮدی 60 را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از اﺑﺰارﻫﺎی ﻣﻔﯿﺪ ﺑﺮ روی ﮔﻮﺷﯽ ﻫﺎی ﺗﻠﻔﻦ همراه ﺑه جهتﮔﺴﺘﺮش ﺷﯿﻮه ﻫﺎی ﭘﺮداﺧﺖ و به منظور ﺑﺎﻻ ﺑﺮدن اﻣﻨﯿﺖ تراکنش های ﺑﺎﻧﮑﯽ ﯾﮏ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﻣﻨﻄﻘﯽ معرفی می کند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *