RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

کمبودی در تامین کالاهای سوپرمارکتی در کشور وجود ندارد

۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۵/۲۲کد خبر: 282578
ایستانیوز: رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید کرد که هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای سوپرمارکتی در کشور وجود ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امیرخسرو فخریان صبح امروز (سه شنبه) و در نشستی خبری با اشاره به دغدغه هایی که سال گذشته از نظر تامین کالا در کشور وجود داشت، افزود: امسال در هیچ کالایی کمبود نداریم. تولید محصولات کشاورزی به دلیل افزایش بارندگی ها افزایش یافته و در برخی کالاها از جمله رب گوجه فرنگی شاهد کاهش قیمت ها هستیم.
 
وی با بیان این مطلب گفت: در وزارت صنعت و مرکز پژوهش های مجلس در حال کار بر روی قراردادهای فرانچایز هستند و فروشگاه های افق کوروش پیشران این موضوع در کشور هستند. مدیرعامل افق کوروش تعداد شعب این فروشگاه ها را یک هزار و ٥٥٥ شعبه اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد بیش از ٥٠٠ شعبه با قراردادهای فرانچایز هستند. از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ٢٠٠ شعبه افتتاح کرده ایم که بخش بزرگی از آنها با استفاده از قراردادهای فرانچایز بوده است.
 
فخریان با اشاره به سرمایه گذاری این شرکت در فناوری اطلاعات تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا بیشتر قراردادهای جدید را به سمت قراردادهای فرانچایز ببریم. رییس اتحادیه فروشگاه های کشوری ادامه داد: فروشگاه های زنجیره ای غذایی و پوشاک در ایران بسیار کم است و امیدواریم که افق کوروش بتواند پیشران فروشگاه های زنجیره ای کشور باشد.
 
وی خاطرنشان کرد که تمامی کالاهای ورودی به انبارهای این شرکت از نظر کیفیت و کمیت مورد بررسی قرار می گیرند. فخریان با اشاره به عرضه اولیه سهام این شرکت در سال گذشته گفت: روز عرضه اولیه قیمت سهام افق کوروش ١٦٩٥ تومان کشف قیمت شد ولی امروز این سهام به ٥٧٨٠ تومان رسیده است که سود خوبی را نصیب سهامداران ما کرده است.
 
وی همچنین از برنامه این شرکت برای افزایش سرمایه از محل آورده نقدی خبر داد و گفت: هنوز برنامه دقیق و رقم آن مشخص نیست. کاظمی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا نیز در این نشست خبری اظهار داشت: ما امروز کیف پول الکترونیکی خود را داریم و همچنین از روش های پرداخت برخط و حضوری نیز برای فروش کالا استفاده می کنیم.
 
وی ادامه داد: امسال موضوع سفارش گذاری صوتی را هم در بخش فروشگاه اینترنتی اضافه کرده ایم. کاظمی خاطرنشان کرد که برنامه داریم تا تنوع کالایی فروشگاه های افق کوروش و اُکالا را به ٨ هزار قلم کالا برسانیم.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *