RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیر عامل شرکت فرابورس ایران مطرح کرد؛

زمینه‌های واگذاری سرخابی‌ها فراهم نشده

یکی از شروط واگذاری باشگاه‌ها افزایش سرمایه است
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۹کد خبر: 282484
ایستانیوز:به رغم آنکه موضوع واگذاری دوباشگاه پرطرفدار پایتخت در بودجه سال جاری پیش بینی شده، اما مدیر عامل فرابورس ایران در این خصوص اظهار داشت: هنوز زمینه کافی برای این اقدام وجود ندارد، به علاوه باید صورت‌های مالی دو باشگاه بررسی و در این‌باره تصمیم گیری شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛  امیر هامونی مدیر عامل فرابورس ایران در مورد موضوع واگذاری دو باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس گفت: واگذاری این دو باشگاه در بودجه 98 آمده و به وزارت ورزش و جوانان تکلیف شده، تا با همکاری سازمان بورس و خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها در فرابورس در بازار پایه عرضه شوند.
 
وی گفت: تاکنون با آقای فولادگر رئیس کمیسیون اصل 44 و دستگاه‌های مرتبط 8 جلسه برگزار که ما هم  دعوت شدیم و پیشنهادهایی برای واگذاری سرخابی‌ها ارائه شده است و باید آماده‌سازی‌هایی انجام شود که البته هنوز زمینه واگذاری فراهم نشده است.
 
مدیرعامل فرابورس ایران در پاسخ به این پرسش که برای واگذاری سرخابی‌ها باید چه کارهایی انجام شود، گفت: مهمترین این زمینه‌ها صورت‌های مالی حسابرسی شده و اساسنامه این شرکت‌ها است که باید ارائه کنند و باید مدارک واگذاری را به فرابورس تحویل دهند، اما تاکنون هیچ مدرکی نداده‌اند و آخرین مدارک سرخابی‌ها مربوط به ده سال قبل است. آن زمان هم قرار بود این دو باشگاه واگذار شوند و هنوز مدارک جدید به فرابورس نرسیده است. از سویی یکی از زمینه‌های واگذاری سرخابی‌ها افزایش سرمایه است.
 
هامونی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود بدهی سرخابی‌ها امکان واگذاری آن‌ها وجود دارد، گفت: امکان عرضه سهام در بازار سوم فرابورس به صورت بلوکی هم‌اکنون نیز وجود دارد و این براساس قانون سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی است.
 
وی افزود: باید صورت‌های مالی به صورت حسابرسی شده ارائه و اگر این شرکت‌ها بدهی دارند، باید در صورت‌های مالی منعکس شود که چه مقدار بدهی دارند و اگر سود نداشته باشند، حسابرس مالی،  بندی در گزارش خود می‌آورد که منجر به مردودی گزارش حسابرسی خواهد شد.
 
مدیرعامل فرابورس در پاسخ به این پرسش که آیا تکلیفی که نمایندگان گفته‌اند که تا شهریورماه سرخابی‌ها از طریق فرابورس عرضه شوند، عملی خواهد شد، گفت: این بستگی به مدارک و مستندات دارد، ولی تاکنون مدارکی به ما نداده‌اند و اگر هر موقع مدارک لازم در مورد دو باشگاه را ارائه کنند، ما ظرف یکی دو روز آن را اعلام می‌کنیم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *