RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیرعامل بیمه تجارت نو:

٧٠ درصد حق بیمه تولیدی مربوط به شبکه فروش است

۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۷کد خبر: 282402
ایستانیوز: مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به حق بیمه تولیدی ٤٤ هزار میلیارد تومانی سال ٩٧ در صنعت بیمه گفت: ٧٠ درصد این رقم را شبکه فروش و نمایندگان فروخته‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نیما نوراللهی ظهر امروز (پنجشنبه) و در نخستین همایش سراسری شبکه فروش بیمه تجارت‌نو  گفت: امروز نزدیک به ٧٠ هزار نفر در شبکه فروش صنعت بیمه فعال هستند که ٧٠ درصد حق بیمه تولیدی سال گذشته را تولید کرده اند.
وی افزود: در سال ٩٧ حدود ٤٤ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شده که اگر متوسط کارمزد هر نماینده را ١٠ درصد بدانیم، سهم سرانه هر نماینده حدود ٤ میلیون تومان می شود.
مدیرعامل بیمه تجارت نو خاطرنشان کرد: زمانی که رقم کارمزد سرانه هر نماینده را با توجه به هزینه های جاری و حقوق و دستمزد مقایسه می کنیم، سرانه درآمدی هر نماینده بسیار ناچیز است.
نوراللهی گفت: سال ٩٦ سرانه کارمزد هر نماینده در بیمه تجارت نو یک میلیون و ٥٠٠ هزار تومان بود که این رقم در سال قبل به ٢ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان رسیده است.
وی دلیل عمده این موضوع را نوپا بودن بیمه تجارت نو عنوان کرد و اظهار داشت: قاعده ٢٠-٨٠ در صنعت بیمه و شبکه فروش آن نیز وجود دارد و ١٤ تا ١٥ هزار نماینده فروش بیمه ٨٠ درصد حق بیمه تولیدی ٤٤ هزار میلیارد تومانی را تولید می کنند.
مدیرعامل بیمه تجارت نو ادامه داد: نماینده ای که شناخت درستی از فعالیت خودنداشته باشد، موفق نخواهد بود.
نوراللهی شناخت را به سه دسته شناخت فردی(دانش و شخصیت)، شناخت سازمانی( ابعاد و ساختار و سیاست ها و استراتژی ها) و شناخت محیطی ( شناخت از رقبا و بیمه گذاران) تقسیم کرد و افزود: فروش بیمه کار بسیار سختی است و بدون شناخت امکان موفقیت وجود ندارد.
وی وظیفه شرکت را برای حمایت ازفروش تعیین استراتژی ها عنوان کرد و اظهار داشت: سود بیمه گری سال به سال در حال کاهش است و بیشتر سودی که شرکت‌های بیمه می‌گیرند از سود عملیاتی و سود حاصل از سرمایه‌گذاری است.
نوراللهی ضریب سود بیمه‌گری بیمه تجارت نو در سال گذشته را ٢٥ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: در حالی که سود ضریب خسارت و سود بیمه‌گری رشته زندگی ثابت است اما ضریب خسارت در رشته های غیرزندگی و اموال در حال افزایش و سود بیمه گری آن در حال کاهش است.
وی رشته کشتی را از جمله رشته های خوب در صنعت بیمه برشمرد و در عین حال اعلام کرد که بیمه مرکزی به کلوپ P&I کیش هم مجوز صدور بیمه کشتی داده است.
نوراللهی اظهار داشت: ضریب خسارت رشته درمان بسیار بالاست اما با توافقی که در سندیکای بیمه گران شد، با بیمارستان ها به طور مستقیم قرارداد بسته می شود که به کنترل هزینه ها منجر شده و ضریب خسارت در رشته درمان در حال کاهش و سود بیمه گری در حال افزایش است.
مدیرعامل بیمه تجارت نو همچنین استراتژی فروش این شرکت در سال جاری را تمرکز بر فروش بیمه های باربری، آتش سوزی و عمر و سرمایه گذاری عنوان کرد.
دبیر همایش و معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو نیز در این همایش برخی از اهداف این همایش را "نمایش هم راستایی استراتژی مجموعه با فرمان مقام معظم رهبری در ”سال رونق تولید”، "نشان دادن توانمندی بیمه تجارت‌نو در صنعت بیمه"، "رسیدن به رشد قابل قبول در عملکرد"، "افزایش تعامل میان مدیریت ستاد و شبکه فروش"، "آشنایی بیشتر شبکه فروش با عملکرد جاری و برنامه های آتی" و "تقدیر از نمایندگان و کارگزاران برگزیده به همراه شعب برتر" عنوان کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *